Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجتبی شاهمرادی معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تداوم اقدامات خوب گذشته را یکی از اهداف مدیران جدید شهرداری اصفهان دانست و گفت: اگر قرار است اصفهان شهر زندگی باشد این امر به دست فرزندان این شهر و دختران و پسران دانش‌آموز رقم می‌خورد، چون آن‌ها صاحبان آینده اصفهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با تلاش‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی در ادوار گذشته شهر اصفهان تبدیل به یک کلاس درس شد، گفت: با اجرای طرح کلاس شهر، این‌بار شهر به داخل کلاس برده می‌شود تا با آموزش مهارت‌هایی که در گذشته خلأ آن‌ها احساس می‌شد، آینده بهتری داشته باشیم و شئون گوناگون فرهنگ شهروندی را در رفتار تک‌تک شهروندان ببینیم.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اگر طرح کلاس شهر نتایج و بازخورد‌های خوبی داشته باشد، عزم ما بر تداوم این طرح استوار است. این اتفاق بزرگ که در کشور بی‌نظیر است می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشد و آمادگی داریم محتوای این طرح و سایر طرح‌های شهرداری را در اختیار سایر استان‌ها نیز قرار دهیم.

وی با اشاره به توجه ویژه به سه‌ضلعی خانواده، معلم و دانش‌آموز در این طرح گفت: کتاب‌های طرح کلاس شهر برای هر سه این ارکان آماده شده و اگر این سه رکن به خوبی در کنار هم قرار گیرند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

سعید امامی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به تعامل خوب اداره‌کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش برای به ثمر نشستن طرح کلاس شهر گفت: هم‌اکنون کتاب‌های این طرح در میان دروس رسمی پایه‌های اول و ششم دبستان قرار گرفته که جا دارد از همکاران خود در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مسئولان آموزش و پرورش استان تشکر کنم.

وی با اشاره به چاپ ۱۰۰ هزار جلد کتاب طرح کلاس شهر برای پایه‌های اول تا ششم دبستان گفت: از این تعداد ۷۰ هزار جلد کتاب به آموزش و پرورش تحویل داده شده و ۳۰ هزار جلد نیز تا روز شنبه تحویل داده خواهد شد تا طرح کلاس شهر از دی ماه جاری به صورت رسمی در مدارس اصفهان آغاز شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاس شهر آموزش و پرورش شهرداری اصفهان آموزش و پرورش طرح کلاس شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست

حمید طریفی‌حسینی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت:والدین کودکانی که شش سال آن‌ها تمام و کار سنجششان انجام شده، می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir به صورت الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام فرزندشان در کلاس اول اقدام کنند.

وی با بیان این که ۱۹  اردیبهشت  ثبت‌نام کلاس اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود؛ افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع پس از ثبت نام کلاس‌اولی‌های ایرانی آغاز می‌شود.

طریفی حسینی ادامه داد: دانش آموزانی که قصد جهش تحصیلی دارند باید با مراجعه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی آزمون‌های هوش و استعداد را دهند. زمان ثبت نام این آزمون توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام می‌شود.

شایان ذکر است که تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر