Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم زیباترین شاخصه حضرت زهرا(س) را بیان کنیم باید گفت ذوب در ولایت بودن و ایشان اولین شهیده ولایت به حساب می‌آیند تا آنجا که هر آنچه که داشت در طبق اخلاص قرار دادند تا از آرمان ولایت دفاع کنند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سراپا در خدمت خداوند و مردم بود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا خود را وقف خداوند متعال کرده بود و در مسیری زهرایی قدم برداشت و ذوب در ولایت بود که غربت و تنهایی رهبر معظم انقلاب را عمار گونه در آشوب‌های سال ۸۸ برنتابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه همه ماست که از مسیر و سیره مرد میدان‌های مجاهدت، درس بگیریم و با ولایتمداری و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

وی گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم قرار گرفته‌ایم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امری ضروری است.

محمدی اصل افزود: آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار دارند و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: تقارن این ایام با حماسه ۹ دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روز‌ها؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

وی بیان کرد: نهم دی ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط کشور به پا خواسته و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

محمدی اصل گفت: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده و با همکاری آحاد و اقشار مختلف مردم حسینی و ولایتمدار و کلیه دستگاه های متولی، برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، دومین سالگرد سپهبد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه با شعار محوری «تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه ها» با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار می شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حاج قاسم استان اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان