Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر کدام از استان‌ها با کاربری‌های اقامتی، ورزشی، تفریحی، تجاری، تالار و سالن‌های اجتماعات و بازیهای کامپیوتری خبر داد.

«احمد خرم» در حاشیه دیدار با استاندار و معاون عمرانی استان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت بحران، اظهار کرد: استان یزد دارای هفت هزار مهندس است که ٧٥٠ نفر از این تعداد عضو سازمان نظام مهندسی یزد و دارای تحصیلات عالیه هستند لذا در تمام زمینه‌ها می‌توان از توانایی آنها در هر آنچه ماموریت می‌شود، بهره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره اقدامات صورت گرفته در زمینه طرح جهش مسکن، از آمادگی نظام مهندسی ساختمان در زمینه کارگزاری ساخت مسکن در استان خبر داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از ایجاد خانه مهندس در هر استان خبر داد و گفت: خانه‌های مهندس در قالب هفت کاربری شامل کاربری‌های اقامتی، ورزشی، تفریحی، بازیهای کامپیوتری، تجاری، تالار و سالن‌های اجتماعات و همایش‌ها فعالیت می‌کنند لذا در صورت واگذاری زمین به این امر شاهد ایجاد خانه مهندس استان در سریع ترین زمان خواهیم بود.

وی افزود: این اقدام برای استانی مثل یزد که دارای جاذبه‌های توریستی و تاریخی فراوان است، حائز اهمیت است و با ایجاد آن می‌توان پای مهندسان کشور را نیز به استان یزد باز کنیم.

خرم با بیان این که بیش از نیمی از جامعه مهندسین فاقد مسکن هستند، ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری و مساعدت استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اختصاص زمین مناسب برای ایجاد مسکن مهندسین اقدام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بر همکاری‌های بین دستگاهی تاکید و در این باره اعلام آمادگی کرد و گفت: در دیدار با استاندار و معاون عمرانی ایشان در ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کردیم که باید بازوی توانای مدیریت استان و هماهنگ با نمایندگان باشیم تا کارها به خوبی انجام شود.

خرم  در پایان اعلام کرد: از هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی یزد تقاضا کردیم به وضع پرسنل، امنیت شغلی و پرداخت‌ها به پرسنل جدی‌تر اهتمام داشته باشد و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم به این نکته نظرات که اشاره شد، دست یابیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان نظام مهندسی ساختمان خانه مهندس يزد سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر