Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از روند اجرای کمربندی جنوبی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌، یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی شهرستان‌های شرق استان تهران است که تکمیل آن، بسیاری از مشکلات موجود را برطرف می‌کند.

وی ادامه داد: تأخیر در اجرای این پروژه ۳۵ کیلومتری که تاکنون فقط ۵ کیلومتر آن تکمیل شده، علاوه بر وارد کردن روزانه میلیون‌ها تومان خسارت، موجب نارضایتی مردم شده و هزینه‌هایی نظیر تملک اراضی را تا ده‌ها برابر افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران عنوان کرد: گره اصلی تکمیل این پروژه، کمبود منابع و اعتبارات مالی است و بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۲ هزار میلیارد تومان آن مربوط به تملک اراضی و ۲ هزار میلیارد تومان آن برای اجرای پروژه نیاز است.

منصوری سپس گفت: بهترین و کوتاه‌ترین راه برای تکمیل این پروژه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که این مهم اتفاق افتاده و توافق اولیه نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: به سبب تأخیر ایجاد شده در تکمیل این پروژه‌، قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی تغییر کرده و امروز جهاد کشاورزی به صورت قانونی به موضوع ورود کرده که تلاش می‌شود این مشکل قانونی در دولت مطرح و رفع آن را پیگیری کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: از بخش خصوصی درخواست می‌شود، موضوع تملک ۵ کیلومتر دیگر مسیر کمربندی جنوبی پاکدشت را در دستورکار قرار داده و قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی آن را آغاز کند تا با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، این پروژه تکمیل شود.

منصوری سپس افزود: نمی‌توان برای تکمیل این پروژه قول زمانی به مردم داد ولی تلاش می‌شود تا با فراهم شدن شرایط، حداقل ۱۰ کیلومتر اولیه این طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسد.

کد خبر 5382481

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری پاکدشت ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان بارش برف واکسن کرونا آتش سوزی کرمانشاه عکس استانها ایلام قاسم سلیمانی شیوع کرونا تکمیل این پروژه کمربندی جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بهنام امانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • جذب اعتبارات پروژه‌های شاخص سفر رئیس‌جمهور به لرستان پیگیری شود
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود