Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:54:37 GMT

تجلیل از راهداران زرند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۰۶۱

تجلیل از راهداران زرند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم روز راهدار  باحضور جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان زرند برگزار شد.

علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد است و بدلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد گفت: این بخش دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش غیرقابل انکاری برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: امسال ۱۴ میلیون تن بار از جاده‌های استان جابجا شد که عمده آن مربوط به زرند است و با توجه به صنعتی شدن شهرستان و تکمیل چرخه فولاد توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل را بیش از پیش ضروری است.

صادق زاده با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور راه آهن زرند با مشارکت بخش خصوصی به راه آهن بین المللی برای حمل بار از صنایع و معادن متصل شده است او افزود: واگن سازی زرند نیز با افزودن واگن باری به چرخه تولید خود از تک محصولی خارج و زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان شده است.

فرماندار زرند با بیان اینکه بیشترین اعتبارات امسال در شهرستان به طرح‌های زیرساختی خصوصا آب و راه اختصاص یافته تصریح کرد: در تلاش هستیم با دو بانده کردن محور‌های پرتردد شهرستان ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را ارتقاء دهیم.

او افزود: با تکمیل و افتتاح محور زرند - کوهبنان که جزو طرح‌های اولویت دار استان می‌باشد ضمن کاهش بیست کیلومتری مسیر تمامی گردنه‌های مسیر حذف خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از راهداران زرندی  تجلیل شد.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از هر منطقه یک معلم ماندگار معرفی و از ان‌ها تجلیل می‌شود که مجموعا ۱۶ معلم ماندگار در هفته معلم از آنها تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به تجلیل از ۴۰ معلم نمونه استان یزد نیز گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان نواحی و مناطق استان برگزیده شده‌اند.
وی اظهار کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.
رحیمی نژاد ادامه داد: همچنین امسال برای انتخاب معلم نمونه از دانش اموزان، معلمان در سطح مدرسه نظرخواهی انجام شده است به نسبت جمعیت هر معلم در شهرستان و منطقه سهمیه اختصاص داده شده که از هر شهرستان، استانی و منطقه معلم نمونه انتخاب شده است.
۲۷۰ هزار دانش اموز در استان یزد تحصیل می‌کنند و ۱۶ هزار فرهنگی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش اموز را برعهده دارند.
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت معلم نامگذاری شده است

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم