Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی‌پور روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله"  به عنوان ژیمناستیک‌کار و "ناصر هوشیار" به عنوان مربی، تیم ملی ترامپولین را در مسابقات جهانی باکو همراهی خواهند کرد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی جهان در رشته ترامپولین به میزبانی باکو بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران با چهار ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: "آریا مام عبدالله " و "متین حاجی" در رقابت های انتخابی تیم ملی که اخیرا در قزوین برگزار شد به ترتیب موفق به کسب عناوین اول و چهارم شده و جواز حضور در مسابقات جهانی باکو را کسب کردند.

مصطفی‌پور با بیان اینکه ترامپولین کاران این شهرستان عضو ثابت تیم ملی هستند و سابقه چندین دوره قهرمانی کشور را در کارنامه خود دارند، گفت: "ناصر هوشیار" مربی مهابادی هدایت تیم ملی را در این دوره از مسابقات برعهده خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات ترامپولین کاپ امیدهای جهان ۲۰۲۱ نیز به مدت هفت روز با حضور ۶۰ تیم از ۲۱ کشور صاحب نام در رشته ترامپولین دنیا به میزبانی کشور مکزیک به صورت مجازی برگزار شد که "آریا مام عبدالله" موفق به کسب مقام سومی این رقابت ها شد.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی است.

برچسب‌ها مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی مهاباد تیم ملی ایران آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان ژیمناستیک فدراسیون ژیمناستیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار  شد.

شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون مهابادی در این دوره از رقابت ها از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان حضور داشت که موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC ثبت می شود.

 

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی