Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمی مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل دردیدار با مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استن اردبیل، جامعه امروز نیاز به قرآن درمانی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، در راستای تعامل دربرگزاری برنا مه های قرآنی در اردبیل و همچنین اجرایی شدن اهداف این دو نهاد جلسه ای با حضور حورزاده مدیر عامل ، غاربی رئیس و حسینی نائب رئیس اتحادیه موسسات قرآنی با ابراهیمی مدیرعامل فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه حورزاده مدیر عامل موسسات قرآنی اردبیل گفت: اتحادیه موسسات قرآنی اردبیل در راستای برگزاری دوره های آمورزش و تخصصی قرآن در سطح استان اردبیل به همت و همکاری موسسات قرآنی گام های موثر و مفیدی را برداشته است که نیاز هست این برنامه ها از طرف ارگانهای دولتی و غیر دولتی حمایت شود.

مدیر عامل موسسات قرآنی اردبیل با اشاره به برگزاری محافل و مجالس قرآنی در سطح استان اردبیل به همت موسسات قرآنی افزود: همزمان با دومین سالگرد سردار دلها شهیدحاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن کریم بصورت کشوری در تمامی استانها برگزار خواهد شد که به طبع استان اردبیل هم در راستای اجرایی شدن این موضوع و برگزاری این محفل انس با قرآن با همکاری موسسات قرآنی ، سازمان تبلیغات اداره کل ارشاد و دارالقرآن اردبیل و با حضور و قاریان طراز اول استان و کشور در روز 11 دی ماه اقدام خواهد کرد.

ابراهیمی مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری با اشاره به اینکه جامعه امروز نیاز دارد که در سایه قرآن و آیات الهی به نوعی قرآن درمانی شود گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای برگزاری برنام های قرآنی در سطح شهرستان اردبیل حمایت های ویژه ای را از اتحادیه خواهد کرد و در همین راستا فرهنگسراهای که در اختیار این سارمان قرار دارد را برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در اختیار این اتحادیه قرار خواهد داد.

مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه قرآن باید در دل زندگی مردم باشد افزود: تعقل و تامل به معانی و مفاهیم قرآنی باید با گوشت و پوست مردم عجین شود و مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ما باید این مفاهیم را بطور صحیح و درست درک کنند و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

او تصریح کرد: محافل قرآنی از جمله محافل شبی با قرآن، جشنواره های قرآنی، کارگاه های آموزشی اعم از درس های قرآن، کارگاه های سبک زندگی قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی می تواند برای رنگ و بو بخشیدن زندگی با کلام وحی برای خانواده ها موثر و مفید و بذر اصطلاحات فرهنگ قرآنی را در زندگی مان بپاشد.

غاربی رئیس اتحادیه موسسات قرآنی هم در این جلسه با گفت: در راستای تعامل و رسیدن به اهداف مشترک در راستای برگزاری برنا مهای مختلف در حوزه قرآن و همچنین برگزاری دوره های آموزشی در فرهنگسراهای این سازمان و استفاده از ظرفیت های مشترک نیاز هست که تفاهم نامه مشترکی بین این دو نهاد به امضاء برسد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری قرآن استان اردبیل قرآن کریم تبلیغات جامعه ترویج فرهنگ گوشت پوست جوانان و نوجوانان سبک زندگی خانواده دوره های آموزشی استفاده از ظرفیت اردبیل مدیر عامل فرهنگی ورزشی شهرداری اتحادیه موسسات قرآنی ورزشی شهرداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد