Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 5 بازی ادامه یافت.

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم.

بوستون سلتیکس 111-101 کلیولند کاوالیرز

بوستون و کلیولند در حالی با هم دیدار می کردند که برخلاف سالیان گذشته، وضعیت کلیولند در جدول مسابقات بهتر از بوستون است. در نهایت این مسابقه با برتری بوستون با حساب 111-101 پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیلن براون با 34 امتیاز و 6 اسیست بهترین بازیکن میدان بود و تیمش را در کسب این برد هدایت کرد. جیسون تیتم نیز با 18 امتیاز و 9 ریباند به کار خود پایان داد. در تیم کلیولند نیز داریوس گارلند 28 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. دیگر نکته این بازی اولین حضور جو جانسون در ترکیب بوستون بود. جانسون که روز گذشته خبر آمد با قراردادی 10 روزه به بوستون پیوسته 2 دقیقه بازی کرد و با دو امتیاز و با فیلد گل یک از یک به کار خود پایان داد.

میلواکی باکس 126-106 هیوستون راکتس

مدافع عنوان قهرمانی در خانه به مصاف هیوستون رفت و موفق شد با نتیجه 126-106 پیروز شود. در این بازی امتیاز پنج بازیکن تیم میلواکی دو رقمی شد و آنها قاطعانه پیروز شدند. یانیس آنتتوکومپو در این مسابقه غایب بزرگ باکس بود اما غیبت او نیز نتوانست جلوی باکس را بگیرد. جرو هالیدی با 24 امتیاز و 10 اسیست بهترین بازیکن میدان بود. در تیم هیوستون نیز کریستین وود 20 امتیاز و یازده ریباند آورد ولی این عملکرد او نیز برای جلوگیری از شکست تیمش کافی نبود.

اوکلاهاما سیتی تاندر 108-94 دنور ناگتس

اوکلاهاماسیتی تاندر و دنور ناگتس دیگر بازی امروز را برگزار کردند که در نهایت این مسابقه با نتیجه 108-94 به سود تاندر پایان یافت. شی گیلجس الکساندر با 27 امتیاز، 11 ریباند و 12 اسیست تریپل دبل کرد و سهم ویژه ای در این پیروزی مقابل تیم پر قدرت ناگتس داشت. به جز شی، امتیازهای پنج بازیکن تاندر نیز دو رقمی شد. در تیم دنور نیز نیکولا یوکیچ با 13 امتیاز و 7 ریباند به کار خود پایان داد.

نتایج سایر مسابقات اورلاندو مجیک 98-104 آتلانتا هاوکس ساکرامنتو کینگز 105-89 لس آنجلس کلیپرز

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت دسته گل جدید فدراسیون فوتبال | حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا! بازگشت استقلال به استادیوم خوشبختی در مشهد! لیونل مسی و ثبت 11 دریبل موفق در جریان دیدار پاری سن ژرمن مقابل لوریان اتفاقی عجیب در سری آ؛ اسپتزیا بدون شوت در چارچوب، مقابل ناپولی به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند