Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری ۷ عضو اصلی یک شرکت هرمی تحت عنوان یونیک فایننس در شیراز فعالیت‌های غیرقانونی این شرکت متوقف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام این خبر با اشاره به اینکه شرکت یونیک فایننس هیچ گونه مجوز رسمی جهت فعالیت و جذب سرمایه مردم نداشته و با اقدامات متقلبانه نقدینگی شهروندان را به خارج از کشور انتقال داده است اظهار داشت: این اقدام سبب مالباختگی تعداد کثیری از شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این شرکت هرمی با وعده‌های واهی و فریبنده در زمینه سرمایه‌گذاری در بورس‌های خارجی و وعده خرید سهام شرکت‌های مطرح بین‌المللی اقدام به جذب دارایی شهروندان می‌کرد در حالی که در واقع هیچ فعالیت اقتصادی در این زمینه صورت نگرفته است.

این مقام ارشد قضایی استان فارس با بیان اینکه در تحقیقات اولیه خروج 16 میلیون دلار از کشور با فعالیت لیدرهای اصلی این شرکت هرمی محرز شده است گفت: تحقیقات در زمینه کشف ابعاد دیگر فعالیت‌های غیر قانونی این افراد ادامه دارد.

رئیس شورای قضایی استان فارس با تأکید بر اینکه هوشیاری و درایت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف فعالیت غیرقانونی این شرکت هرمی نقش به‌سزایی داشته است هشدار داد: کسانی که در حال فعالیت‌های مشابه هستند ضمن توقف فعالیت و مسترد کردن پول شهروندان پیش از هر گونه برخورد قانونی از ادامه اقدام غیرقانونی در این حوزه و خروج ارز از کشور خودداری کنند.

بازداشت سرشبکه‌های یک شرکت هرمی در آبیک/ کلاهبرداری هزار میلیاردی متهمان از 22 مالباخته6 نفر از سرشاخه‌های یک شرکت هرمی در کرمانشاه دستگیر شدندانهدام باند شرکت هرمی در ‌رامسر / 20 نفر بازداشت شدند

موسوی تصریح کرد: مالباختگان می‌توانند جهت طرح شکایت از لیدرهای بازداشت شده این شرکت به شعبه 14 بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی شیراز واقع در بلوار جدید قرآن مراجعه کنند و فعالیت سایر شبکه‌های مشابه را با تلفن 113 به ضابطین اطلاع دهند.

لازم به ذکر است این شاخه شرکت هرمی یونیک فایننس در شیراز  دارای سرشاخه‌ها و لیدرهای مستقل داخلی و رابط بین‌المللی بود که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان فارس مورد ضربه واقع و فعالیت‌های مجرمانه آنان در خروج ارز از کشور متوقف شد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک شرکت هرمی شرکت هرمی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر