Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد بجنورد با پیروزی مقابل تیم پردیس دکور آشخانه، قهرمان مسابقات والیبال بانوان خراسان شمالی شد.

به گزارش ایسنا، فینال مسابقات والیبال بانوان استان که امروز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شروع شد با نتیجه سه بر صفر به سود تیم دانشگاه آزاد بجنورد که در مقابل تیم پردیس دکور آشخانه قرار گرفته بود به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال بانوان دانشگاه آزاد بجنورد توانست با کسب نتیجه ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ سه ست این مسابقه را به سود خود به پایان برساند.

نایب‌رئیس هیئت والیبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: مسابقات بانوان استان با تیم‌هایی پر قدرت و توانمند برگزار شد که در آن شاهد رقابت‌های دوستانه و خوبی بودیم.

مریم عطاران با اشاره به داوران فینال این مسابقات در استان اظهار کرد: دارو اول الناز احدی، داوران خط راحله سپهری، زهرا کبریایی، نسرین قنبری، الهام اکبری، فاطمه یزدانی، منشی ملیحه سلیمانی و منشی الکترونیک ساناز ارزمانی مسابقه فینال را قضاوت کردند.

وی ادامه داد: در این مسابقه مهشید بک‌محمدی کاپیتان تیم دانشگاه آزاد بجنورد و مهدیه کرامتی کاپیتان تیم پردیس دکور آشخانه بودند.

عطاران با اعلام نتیجه مسابقات رده بندی نیز گفت: مسابقات رده بندی تیم‌های سفیر شیروان و سالن زیبایی خاتون نیز برگزار شد که طی آن سفیر شیروان با پیروزی سه بر صفر به جایگاه سوم رسید.

طاهره اکرمی مربی تیم دانشگاه آزاد بجنورد نیز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تمام تیم‌ها توانمند بوده و پتانسیل بالایی داشتند.

وی ادامه داد: تیم‌های بانوان استان به ویژه تیم استان در لیگ نوجوانان والیبال نیازمند حمایت بیشتر هستند چرا که آینده و افتخار استان به حساب می‌آیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی والیبال بانوان دانشگاه آزاد بجنورد والیبال بانوان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد