Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مهدی تارتار در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال ذوب آهن پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: در بتدا یک عذر خواهی می کنم چون به خاطر ساعت پرواز نتوانستیم در نشست خبری شرکت کنم. پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی لیگ امسال و قهرمان ۵ دوره لیگ برتر است و بازی مقابل این تیم آسان نیست.

وی افزود: با توجه به حکم کمیته انضباطی و اینکه این تیم از رقبای خود عقب افتاده است از انگیزه بسیار بالایی برای این دیدار برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس کادر فنی مجرب و با کیفیتی دارد و بازیکنان خوبی را در اختیار دارند. کار ما سخت است ولی ما امسال بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: علیرغم نتایج نسبتا بدی که در هفته های اخیر داشتیم ولی بازی تیم ما کیفیت خوبی داشته است. ما در مقابل استقلال و سپاهان دیگر مدعیان قهرمانی بازی های بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از نظر فنی از تیممان راضی هستیم. بازی فردا بسیار مهم است و ما دوست نداریم با تیم های پایین جدول رقابت کنیم. 

تارتار خاطرنشان کرد: بازیکنان ما انگیزه بسیار زیادی دارند، تیم ما خوب تمرین کرده و امیدوارم با ارائه یک بازی هوشمندانه نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم. خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و با تیم کامل به مصاف پرسپولیس می رویم.

وی در خصوص داوری بازی فردا گفت: من دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم ولی واقعا امسال از داوری خیلی متضرر شدیم. دیگر تحمل نداریم. امیدوارم سید علی و داورانش بهترین قضاوت را انجام بدهند و امیدوارم تیم داوری فردا بهترین عامل مسابقه باشند.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی فردا بهترین نتیجه را کسب کنیم و البته بازی خوبی ارائه کنیم. پرسپولیس هم با این تفکر وارد زمین می شود و تماشاگران هم لذت خواهند برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است