Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، قصه‌گوی روشندل مازندرانی رتبه دوم بخش آیینی سنتی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‎گویی را کسب کرد.     
به گزارش خبرنگاراریادفترمازندراتن درساری، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران افزود، طی آیینی که عصر روز سه‌شنبه 30 آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد، اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران ادامه داد: برهمین اساس، «حسین غلامی» قصه‌گوی روشندل مازندرانی توانست رتبه دوم این جشنواره را در بخش آیینی سنتی بدست آورد.         
وی گفت: کسب این افتخار در حالی است که در این بخش از جشنواره، از سوی هیات داوران، رتبه نخست به کسی تعلق نگرفت.
روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران تصریح کرد: قصه «آشنایی رستم و تهمینه» اثری بود که این نقال مازندرانی در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی  آن را نقل کرد که مورد تحسین هیات داوران و شرکت کنندگان قرار گرفت.        
روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران گفت: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج‌شنبه 25 آذر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون آغاز شد و پس از پنج روز حضور قصه‌گویانی از سراسر کشور به شکل حضوری و قصه‌گویانی از پنج قاره جهان به شکل آنلاین، عصر روز سه‌شنبه 30 آذر 1400 طی برگزاری مراسمی و با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قصه گوی روشندل مازندرانی رتبه دوم ج بین المللی کسب جشنواره بین المللی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان