Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: انشاالله این تیم در لیگ برتر کسب تجربه کند و در لیگ برتر بماند در فصل‌های بعد جایگاه بهتری داشته باشد.

خبرگزاری میزان - رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

 

*با تیمی بازی داریم که فوق العاده بزرگ است و از نظر هواداری یکی از سه تیم اول کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام کار‌هایی که باید مقابل این تیم انجام می‌دادیم در طول هفته انجام دادیم.

*ذهنیت بازیکنان را بالا آوردیم که با چه تیم خوب و منسجمی بازی داریم. انشالله با همدلی بتوانیم شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم و بی گدار به آب نمی‌زنیم و با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد. امیدوارم از شرایط میزبانی و موقعیت هایمان استفاده کنیم و امتیاز خوبی بگیریم.

*از دوستان مان در استان البرز تشکر می‌کنم که تمام آنچه می‌خواستیم را در حد بضاعت خودشان فراهم کردند. در تهران معضل زمین بازی داریم. تمام کار‌هایی که دوستان باید انجام می‌دادند را انجام دادند محبت داشتند به ما. کیفیت زمین هم فوق العاده خوب است و ما راضی هستیم.

*از دوستان مان در ماهشهر تشکر می‌کنم، فوق العاده به ما لطف داشتند. سفر به ماهشهر یکی از خاطرات خوب من می‌تواند باشد. باخت ما در جام حذفی برای افراد بیرونی شگفتی بود ما که در تیم هستیم و شرایط را می‌دانیم و اینکه اولویت ما لیگ برتر بود شگفتی برایمان رقم نخورد.

*با توجه به شرایط تیم و اینکه بازیکنان مصدوم هم داشتیم از بازیکنان جوان و امید و بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده بودند در این مسابقه استفاده کردم. البته وضعیت زمین و توپ بازی هم مناسب نبود. از دوستان سازمان لیگ انتقاد می‌کنم و البته این یک پیشنهاد است. رده‌های مختلف لیگ برتر، یک، دو و سه دارید همه باید زیر مجموعه هم باشند و از یک نوع توپ در مسابقات استفاده شود و وقتی در لیگ برتر و لیگ یک و دو با توپ‌های مختلف بازی کنید وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد.

*اگر قرار است قرارداد ببندیم و یا از جایی توپ‌ها را وارد کنیم با یک برنامه ریزی خوب این کار را انجام بدهیم و همه را در قالب یک توپ انجام بدهیم. در ماهشهر توپ بازی و زمین مسابقه ما را اذیت کرد و در دقیقه ۸۵ پنالتی دادیم که می‌شد این اتفاق رخ ندهد. اولویت ما لیگ برتر بود و مصدوم‌های زیادی داشتیم که نمی‌خواستیم برای بازی با تراکتور هم در لیگ ریسک کنیم. اولویت اصلی ما لیگ برتر است.

*کماکان همان ۴-۵ بازیکن مصدومی که داشتیم را داریم. باید تمرین امروز را ببینم، نظر دکتر را هم بپرسم، ولی فکر می‌کنم از مسابقه بعدی و نه بازی فردا همه آن‌ها به جمع ما اضافه خواهند شد. ریسک نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و همان ۵ بازیکن مصدوم ما هنوز مصدوم هستند، شرایط یکی دو نفرشان در تمرین بد نبود و باید بپرسیم ببینیم که از کدام بازیکنان می‌توانیم استفاده کنیم.

*همه دوستان به نتایج تیم نگاه می‌کنند، اما ما از نظر فنی به این مسابقه نگاه می‌کنیم واز بازی اول مقابل استقلال کارشناسان و رسانه‌ها فوتبال ما را تایید کردند. فوتبال قابل احترامی ارائه می‌دهیم و خوب و زیباب بازی می‌کنیم. من فوتبال زیبا را دوست دارم و در لیگ یک هم که بودیم فوتبال مان را بازی می‌کردیم و دنبال نتیجه به هر شکلی نبودیم.

*روند رو به رشدی را از شروع لیگ داشتیم و هفته به هفته بهتر شدیم، با توجه به بضاعتی که داریم تیم قابل احترامی بستیم و یک مقدار هم بی تجربگی کار دستمان داد، ولی حالا بازیکنان به خودباوری رسیدند و همه در مورد تیم ما صحبت می‌کنند و از نظر نتیجه گیری و بازی زیبا به شرایط بهتری می‌رسیم. جایگاه ما در جدول هم بهتر شود.

*پیش بینی این موضوع می‌شد. جدول ما دو تکه است. ۴-۵ تیمی که از نظر مالی غنی هستند و می‌توانند بازیکنان با کیفیت تری بگیرند خرج شان را از سایر تیم‌ها سوا می‌کنند و ۷-۸ تیم دیگر که می‌خواهند در میانه جدول باشند و سقوط نکنند. پیش بینی می‌شد که این اتفاق رخ بدهد. تلاش می‌کنیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و در لیگ بمانیم. مدیران باشگاه برای سال‌های آینده برنامه خوبی دارند و با برنامه ریزی بهتر می‌توان جایگاه بهتری کسب کرد.

*حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا آسیب بزرگی به فوتبال ما است، دو تیمی گه اسم می‌برید دو تیم بزرگی هستند. استقلال افتخارات آسیایی زیادی دارد و پرسپولیس هم چند دوره نایب قهرمان آسیا شده است. اگر این موضوع درست باشد خبر بسیار بدی است و باید جدی فکر کنیم و برای آن راهکار داشته باشیم که خدایی نکرده اتفاق بدی برای فوتبال مان رخ ندهد.

*این اخبار ما را مقابل کشور‌ها و تیم‌های دیگر ضعیف می‌کند و آن‌ها سوء استفاده می‌کنند و اتفاق دیگری رخ نمی‌دهد. اگر قرار است دولت تیم‌ها را حمایت کند باید همه تیم‌ها را حمایت کند نه اینکه ۲ تیم خصوصی باشند و ۱۶ تیم دولتی، باید راهکاری اساسی داشته باشیم و از این خبر‌ها نباشد و امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. آن‌هایی که آن بالا نشسته اند شوخی ندارند و ممکن است تصمیم‌هایی در مورد فوتبال ایران بگیرند که برای فوتبال ما غیرقابل جبران باشد و روحیه همه فوتبالدوستان را پایین بیاورد.

*ان شاالله که خبر درستی نباشد و راهکار درستی داشته باشیم که به سمتی برویم، همانطور که در عرصه ملی اعتباری کسب کردیم و جایگاهی برای خودمان داریم، در فوتبال باشگاهی نیز همین وضعیت را داشته باشیم.

*این بلند پروازی است، ما بنا به شرایط وبضاعتی که داشتیم کار کردیم. دوستان ما که تیم را تحویل گرفتند خیلی دیر این اتفاق رخ داد و بر اساس بودجه‌ای که دراختیارم بود تیم را بستم. انشاالله این تیم در لیگ برتر کسب تجربه کند و در لیگ برتر بماند در فصل‌های بعد جایگاه بهتری داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: میزبان دیدار هوادار و تراکتور مشخص شد

انتهای پیام

برچسب ها: رضا عنایتی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا عنایتی تراکتور داشته باشیم لیگ برتر فوق العاده بازی داریم فوتبال ما تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران اظهار کرد: در باره بازی فردا مهم‌ترین مسئله انگیزه است که تیم نساجی با توجه به شرایطی که دارد کسب امتیاز در این دیدار را در نظر دارد و ما سعی کردیم بازیکنان‌مان را از لحاظ ذهنی و جسمی آماده کنیم با اینکه سه تا چهار محروم و مصدوم داریم و از نظر من تیم‌مان آماده است. در دیدار فردا به بازیکنان جوان بیشتری فرصت بازی داده می‌شود و حدود چهار بازیکن از تیم‌های پایه و امید در لیست قرار گرفتند که امیدوارم اگر فرصت به آنها رسید بازی خوبی را به نمایش بگذارند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و برنده میدان باشیم.

وی افزود: تیم نساجی تیم بسیار خوبی است و به‌خصوص در چند هفته اخیر فوتبال بسیار خوبی را ارائه کرده است، اما ما در هفته‌هایی که نتیجه خوبی را هم کسب نکردیم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، اما در چند هفته اخیر علاوه بر بازی خوب‌مان دو برد هم کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روندمان را ادامه دهیم و در کنار فوتبال خوب‌مان نتیجه خوبی هم کسب کنیم. در بازی هفته گذشته که در پنالتی‌ها پیروزی را از دست دادیم، اما در جریان بازی و در ۱۲۰ دقیقه موفق شدیم بازی خوبی را ارائه کنیم هدف ما ادامه دادن این روند است؛ اولویت اول ما ارائه کیفیت خوب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: زمانی که بازی به ۱۲۰ دقیقه و پس از آن به پنالتی کشیده می‌شود مربی نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و این موضوع تنها به تیم ما وابسته نیست و تیم‌های بزرگ دنیا در هفته‌های اخیر این مشکلات را داشتند و ما سعی در رفع این مشکل داشتیم.

وی تصریح کرد: تیم ما از نظر خودمان انسجام تیمی را داشته است، اما پس از چند هفته‌ای که نتوانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم با جلساتی که محمد ربیعی با تیم داشت تیم یک‌دست‌تر شد و امیدواریم این شرایط ادامه پیدا کند.

کد خبر 749508

دیگر خبرها

  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم