Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد ظهر پنج شنبه در ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت خراسان شمالی که به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انعکاس خدمات سردار سلیمانی در بین جوانان اهمیت زیادی دارد تا از گزند هجمه‌های فرهنگی دشمنان در امان باشند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برای برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی باید ابعاد مردمی و نظامی بودن آن لحاظ شود زیرا سردار به عنوان یک فرد نظامی در منطقه خدمات ارزشمندی را ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان با ارائه هر نوع برنامه ضد فرهنگی درصدد آسیب رساندن به نسل جوان هستند، افزود: باید در فضای مجازی تولید محتوا هم به لحاظ گفتار و هم برای نسل جوان رخ دهد و لازمه این کار ارائه برنامه‌های خلاقانه از سوی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران با محوریت اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: در پایان ارزیابی از مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی انتظار داریم تا دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران با دل و جان با مردم همراه باشند زیرا اثر بخشی آن به مراتب بیشتر خواهد بود.

وی در انتها گفت: نتیجه هشت سال دفاع مقدس وجود امنیت و سربلندی ایران در منطقه است.

کد خبر 5382532

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدرضا حسین نژاد قاسم سلیمانی گرامیداشت شهدا ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان بارش برف آتش سوزی واکسن کرونا کرمانشاه عکس استانها شیوع کرونا ایلام قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی