Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی با نفت آبادان کلید موفقیت ما است

خبرگزاری میزان -جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*می‌دانیم بازی با نفت آبادان مثل همه مسابقات دیگر سخت است. اکنون شرایط به صورتی است که در جدول همه تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و سخت گل می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها سخت کوش هستند و شرایط را برای همدیگر سخت می‌کنند.

*تیم صنعت نفت را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز بالا و عملکرد خوب، یک بازی جان‌دار انجام داده و بتوانیم به موفقیت برسیم. فکر می‌کنم دیدار فردا کلید موفقیت ماست. تاکنون نتوانسته‌ایم تفاضل گل‌مان را مثبت کنیم و امیدوار هستیم فردا این اتفاق بیفتد، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم تا به شرایط مورد نظر برسیم. نفت آبادان تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند و بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. بازیکنانی که فوتبال بلد هستند و از لحاظ تکنیک فردی و تاکتیکی تیم خوب و قابل احترامی هستند. می‌دانیم بازی سختی داریم، اما آماده هستیم یک بازی خوب و با تمرکز بالا انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.

*وحید حیدریه به تیم اضافه شده و اگر نیاز باشد فردا بازی می‌کند. کولیبالی هم با تیم در حال تمرین است و امیدوارم بتوانیم از او استفاده کنیم. به این دو بازیکن علی‌رغم اینکه در بازی قبل می‌توانستیم استفاده کنیم، اما استراحت دادیم چرا که با توجه به وضعیت زمین بازی برابر شهرداری، نمی‌خواستیم ریسک کنیم.

*ما بازی رو در روی‌مان را انجام دادیم و سه امتیاز را کسب کرده‌ایم. مسئله دیگر موضوعی نیست که به تیم من مربوط شود. فدراسیون و لیگ نیز قانون دارند و اگر هر کسی هر خلافی انجام داده باشد تنبیه می‌شود و اگر مرتکب خلافی نشده باشند که مشکلی پیش نخواهد آمد. به هر حال این موضوع به ما مربوط نمی‌شود و به آن ورود نمی‌کنیم.

*حداقل با ۸ بازیکن تاکنون صحبت کرده‌ایم، اما می‌دانید شرایط نیم‌فصل به صورتی است که باتوجه به این که بازیکنان قرارداد دارند سخت است که با آن‌ها قرارداد ببندیم. البته اینکه از الان با آن‌ها مذاکره داشته‌ایم کار غیر قانونی نیست، زیرا شش ماه قبل از اینکه قرارداد بازیکن با تیمش به اتمام برسد می‌توانیم با او مذاکره کنیم. باید ببینیم نهایتاً چه اتفاقی می‌افتد. در حال تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نفرات را که شرایط ایده‌آلی دارند جذب کنیم. بازیکن آسیایی هم زیر نظر داریم و در حال مذاکره با باشگاه او در هستیم و امیدوارم در چند روز آینده به توافق برسیم. بازیکن خوبی است و آن را به صورت کامل می‌شناسم. زمانی که که بازی می‌کردم و یا زمانی‌که مربی تیم ملی بودم، بازی او را دیده ام. این بازیکن از شرایط فعلی در تیمش رضایت ندارد و امیدواریم که بتوانیم در پایان به توافق نهایی برسیم.

بیشتر بخوانید: توضیحات فدراسیون فوتبال در خصوص حضور ۳باشگاه ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا؛ استقلال و پرسپولیس روی لبه تیغ

انتهای پیام/

برچسب ها: جواد نکونام فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد

بازیکن پیشین تیم ملی هلند، می‌تواند موفقیت اسلوت در آنفیلد را تصور کند. 

درک کویت، اسطوره باشگاه لیورپول، از پیوستن آرنه اسلوت به دیگر تیم محبوبش استقبال می‌کند. 

طرفداری | اسلوت هم اکنون سرمربی فاینورد است؛ تیمی که کویت در هلند از آن طرفداری می‌کند. بازیکن پیشین قرمزها در مطلبی اختصاصی برای وبسایت اتلتیک، درباره همکاری لیورپول و اسلوت صحبت کرده است که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

آرنه عاشق بازی است و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به فوتبال فکر می‌کند. این شور و اشتیاق زمانی که او صحبت می‌کند کاملاً مشهود است. او همیشه تیم‌های دیگر را آنالیز می‌کند و به این فکر می‌کند که چطور تیمش می‌تواند پیشرفت کند و تکامل پیدا کند.

آرنه از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. چیزی که باعث شهرت بالای او در هلند شده، داشتن فلسفه و سبک بازی خاص خودش است. امروزه همیشه مربیان را با هم مقایسه می‌کنند. آیا سبک یورگن کلوپ است؟ آیا سبک ژوزه مورینیو است؟ آیا سبک پپ گواردیولا است؟ پاسخ این است که اسلوت سبک خاص خودش را دارد. او از کسی کپی نمی‌کند. او دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد و به آن اعتقاد دارد. سبک او فوتبالی هجومی و جذاب است. او دوست دارد با یک دفاع پر فشار و با شدت بالا بازی کند، به طوری که توپ در زمین حریف بچرخد، اما این سبک بازیِ اوست؛ این با سبک کلوپ متفاوت است، اما در اصول کلی زیادی با او مشترک است.

خبر انتخاب اسلوت توسط لیورپول به طور غیرمنتظره‌ای منتشر شد. من شگفت‌زده شدم، زیرا از زمانی که یورگن اعلام کرد در پایان فصل جدا می‌شود، اسامی دیگری به عنوان گزینه‌های احتمالی مطرح شده بودند. اما این انتخاب کاملا منطقی به نظر می‌رسد. من با آرنه صحبت نکرده‌ام، اما اگر در مورد همه چیز توافق شود، لیورپول انتخاب بسیار خوبی داشته است. این برای من به عنوان یک هوادار هلندی که هم طرفدار فاینورد و هم لیورپول هستم، جالب است. راستش را بخواهید، کمی هیجان‌زده هستم.

منتقدان خواهند گفت که «آرنه اسلوت هرگز مربی یک تیم خارجی نبوده است»، اما ما می‌دانیم که یورگن کلوپ چقدر موفق عمل کرد، در حالی که او هم قبل از آمدن به لیورپول، سابقه مربیگری خارج از کشورش را نداشت. لوئیس فن خال زمانی گفت: «وقتی آماده باشی، آماده هستی.» سن شما یا میزان تجربه‌تان مهم نیست، همه چیز به توانایی‌های شما بستگی دارد.

با اینکه جانشینی یورگن کار ساده‌ای نیست، اما آرنه اسلوت این مسیر را به روش خودش طی خواهد کرد و تمام تلاشش را برای موفقیت باشگاه به کار خواهد بست. او مصمم، باانگیزه و سرشار از خودباوری است. سبک بازی اسلوت همان چیزی است که هواداران لیورپول دوست دارند در آنفیلد ببینند. او همچنین با رسانه‌ها رابطه‌ خوبی دارد، چرا که به طور شفاف و واضح صحبت می‌کند. با توجه به حضور بازیکنان خارجی زیاد در فاینورد، اسلات جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کرد و از این رو، در لیورپول هم مشکلی از نظر زبان نخواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!