Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: از موضوعی که انتقاد داریم رهاشدگی برخی از واحدهای آموزشی نیمه‌تمام در کشور است که هر چه سریع‌تر در این زمینه باید اقدامات لازم و اساسی برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها مبنای کار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهراله رخشانی‌مهر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: امسال یک‌ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی تأسیسات حرارتی مدارس اختصاص یافته که علاوه بر آن در راستای اجرای طرح هوشمندسازی و نگهداری مدارس نیز تمام تلاش و توان خود را به‌کار می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهمی که در دستور کار قرار داده‌ایم اهمیت به مطلوب‌سازی فرآیند آموزش و پرورش در کشور است که در سال‌های اخیر در استان اردبیل تمهیدات خوبی به‌کار گرفته و تاکنون فعالیت‌های خوبی در سطح کشور به انجام رسیده و در سال‌های اخیر نیز اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مدرسه‌سازی انجام یافته است.

رخشانی‌مهر تصریح کرد: 4 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی در طول امسال اختصاص یافته که درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده در راستای نوسازی مدارس اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم و با اولویت و فوریت اقدامات اساسی و لازم مبنای کار قرار گیرد.

760 نیروی فارغ‌التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب مدارس همدان می‌شوندمدارس سرخس برای دومین روز تعطیل شد/ گرد و غبار ادامه داردآموزش‌وپرورش استان کردستان با مدارس پرخطر و کمبود نیروی انسانی روبه‌رو است

وی اظهار داشت: در راستای ارتقای سیستم گرمایشی مدارس منابع خوبی در نظر گرفته شده و از موضوعی که انتقاد داریم رهاشدگی برخی از واحدهای آموزشی نیمه‌تمام در کشور است که هر چه سریع‌تر در این زمینه باید اقدامات لازم و اساسی برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها مبنای کار باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: با نگاه محرومیت‌زدایی در کشور برای نخستین بار مدارس سنگی کشور برچیده می‌شود و به میزان 5 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی در ردیف بودجه کشور مصوب شده است که 50 درصد این منابع تاکنون تخصیص یافته و قرار است به سرعت زمینه تخصیص سایر منابع نیز فراهم آید.

انتهای پیام/140/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است