Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر یاسر تندرست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اعمال جراحی، سه بیمار با آرتروز شدید مفاصل لگن‌ و زانو تحت جراحی قرار گرفتند کە هر سە عمل با حضور متخصصان این رشته و با موفقیت کامل انجام گرفت .

وی با بیان اینکه وضع عمومی بیماران خوب است، اضافه کرد: ابن جراحی ها جزو پنج جراحی سنگین ارتوپدی محسوب می شود و معمولا فقط در مراکز بیمارستانی دارای تجهیزات پطشکی پیشرفته صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹ عمل جراحی موفق ارتوپدی در این شهرستان مرزی انجام شده است.
 
دکتر تندرست، با بیان اینکه انجام این جراحی ها در سردشت از خطرات تردد در راه های سخت گذر این شهرستان مرزی و نیز هزینه های درمان می‌کاهد ادامه داد: در صورت تکمیل تجهیزات خاص رشته ارتوپدی برای اتاق عمل، توانایی و تخصص لازم برای انجام تعداد عمل های سنگین بیشتر تعویض مفصل و شکستگی در این بیمارستان وجود دارد.
 
وی گفت: در حال حاضر بیماران این شهرستان بسیار کمتر برای مداوا نیاز به مراجعه به شهرهای اطراف و مرکز استان دارند به طوری که حتی مشاوره و روند پیگیری درمان قبل و بعد از عمل آنها نیز در این بیمارستان انجام می شود.
 
به گزارش ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سردشت در جنوب غربی استان آذربایجان غربی در فاصله ۲۲۵ کیلومتری با مرکز استان آذربایجان غربی با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

برچسب‌ها مناطق محروم آذربایجان غربی سردشت ارتوپدی مناطق مرزی عمل جراحی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم آذربایجان غربی سردشت مناطق محروم آذربایجان غربی سردشت ارتوپدی مناطق مرزی عمل جراحی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران ۷ نفر از اهالی بومی منطقه دیزج‌دیز خوی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات این شهرستان رفته بودند را نجات دادند.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از نجات ۷ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به دنبال گزارشی مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران با حضور به موقع در این عملیات و با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و باتلاقی‌شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

محبوبی تصریح کرد: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه‌دیدگانی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

کد خبر 750374

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود