Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با فعالیت شبانه روزی پلیس در فرودگاه های کشور، طی ۸ ماهه سال جاری حدود ۲۲ میلیون مسافر با بیش از ۲۴۰ هزار سوتی پرواز در امنیت کامل جابه جا شده‌اند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس فرودگاه معرف پلیس نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: مقابله با جرایم حوزه فرودگاهی خصوصا پیشگیری از ترانزیت کالا و ارز قاچاق، حمل مواد مخدر همچنین تامین نظم و امنیت فرودگاه‌ها برای جابه جایی امن مسافران از اصلی ترین ماموریت‌های این پلیس است که با احساس مسئولیت بالا، هوشیاری و قاطعیت بیشتری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری علاوه بر برقراری نظم و امنیت مطلوب در ایستگاه‌های پروازی، توفیقات قابل توجهی نیز در امر پیشگیری و کشف جرایم و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در ۸ ماهه سال جاری داشته است.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده همه سرقت‌های به وقوع پیوسته توسط همکارانم در پلیس فرودگاه کشف شده است، تصریح کرد: در این رابطه ۱۸۹ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری کشور با اشاره به اقدامات این پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی مجموع کالا و ارز قاچاق کشف شده بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان برآورد شده است که در این رابطه ۹۴۲ نفر نیز دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، معصوم بیگی میزان کشفیات موادمخدر در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰ در سراسر فرودگاه‌های کشور را بیش از یک تن اعلام کرد و افزود: با چهره زنی و دقت عمل ماموران در گیت‌های بازرسی، ۷ هزار و ۸۲۲ متهم در این خصوص دستگیر شده اند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: با تلاش و مجاهدت شبانه روزی همکارانم در فرودگاه های سراسر کشور قریب به ۲۲ میلیون مسافر صنعت هوایی و بیش از ۲۴۰ هزار سوتی پرواز داخلی و خارجی در امنیت کامل جابه جا شده‌اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرودگاه نیروی انتظامی سردار معصوم بیگی پلیس پیشگیری کالا و ارز شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار