Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:27:56 GMT

انفجار در کابل / مهاجم، کشته شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۶۶۲

انفجار در کابل / مهاجم، کشته شد

به گزارش تابناک به نقل از بی بی سی، بنا به گزارش‌ها انفجاری در نزدیک ورودی اداره پاسپورت در کابل، پایتخت افغانستان رخ داده است.

وزارت داخله/کشور طالبان گفته مهاجم قصد ورود به داخل اداره پاسپورت را داشت که از سوی نظامیان آن‌ها کشته شد "و از یک حمله جلوگیری شد".. طالبان گفته‌اند که در این حمله به جز مهاجم، هیچ فرد دیگری کشته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه طلوع‌نیوز از افغانستان به نقل از ژنرال مبین، سخنگوی فرماندهی امنیت طالبان در کابل نوشته است که نوعیت این انفجار خودرو بمب‌گذاری شده بوده است.

در روزهای اخیر پس از شروع مجدد خدمات توزیع گذرنامه پس از چند هفته، جمعیت زیادی از افغان‌ها در خارج از ساختمان اداره پاسپورت به منظور دریافت پاسپورت تجمع کرده‌اند.

اما بنا به تقسیم بندی که پیش‌ از بازگشایی اداره پاسپورت در کابل اعلام شده بود، این اداره روزهای پنج‌شنبه را به افراد و خانواده‌های طالبان اختصاص داده است.

تاکنون عامل این حمله مشخص نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی طالبان افغانستان طلوع نیوز پاسپورت ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی اداره پاسپورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان