Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@02:21:29 GMT

اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۶۹۲

اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد

آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی مراسم اهدای جوایز افتخاری اسکار را به دلیل نگرانی از سویه اُمیکرون به تعویق انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آکادمی علوم و هنر‌های تصاویر متحرک تصمیم گرفته مراسم اهدای جوایز Governors را که جوایز افتخاری اسکار در آن اهدا می‌شود، به دلیل نگرانی از سویه اُمیکرون کرونا به تعویق بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد قرار بود در ۱۵ ژانویه با حضور بسیاری از بازیگران و هنرمندان آمریکایی در لس آنجلس برگزار شود.

در بیانیه اسکار آمده است: با توجه به عدم قطعیت‌ها در مورد انواع مختلف کرونا و تأثیری که می‌تواند بر جامعه داشته باشد، احساس می‌کنیم که بهترین و مطمئن‌ترین تصمیم برای افتخارآفرینان و مهمانان ما، تعویق برگزاری مراسم اهدای جوایز افتخاری است.

الین می، ساموئل ال جکسون و لیو اولمان اوایل امسال به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. دنی گلاور نیز به عنوان برنده جایزه بشردوستانه ژان هرشولت انتخاب شد. رویداد عصر، اغلب مملو از ستارگان درجه یک و امید‌های اسکار است.

آکادمی، مراسم Governors سال گذشته را به دلیل بیماری همه گیر کووید-۱۹ لغو و دو جایزه بشردوستانه را در طول پخش اسکار اهدا کرد.

مراسم Governors تنها رویداد مطرح هالیوود نیست که اسکار در روز‌های اخیر، برنامه‌های آن را تغییر داده است. جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز تصمیم گرفت تا مراسم اهدای جوایز خود را که قرار بود در ۶ ژانویه برگزار شود و شامل برگزیدگانی مانند کریستن استوارت، لیدی گاگا، نیکول کیدمن و پنه‌لوپه کروز بود را لغو کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اسکار اومیکرون مراسم اهدای جوایز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد

معصومه آمره،عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: به تازگی سخنگوی شورای اسلامی شهر، مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرد که با نظر مثبت هیئت‌امنای دانشگاه صنعتی اصفهان، امکان تعویق بازنشستگی و ادامهٔ فعالیت ایشان به‌عنوان شهردار قم وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد:، اما مطابق با مادهٔ ۹۶ آیین‌نامهٔ استخدامی اعضای هیئت‌علمی، سقف سن فعالیت این اعضا تا سن ۷۰ سالگی بوده و بعد از آن باید بازنشسته شوند، این آیین‌نامه به هیئت‌امنای دانشگاه‌ها اجازهٔ تعویق بازنشستگی را تنها به آن دسته از اعضای هیئت‌علمی که در ۵ سال منتهی به بازنشستگی، استاد نمونهٔ کشوری بوده باشند می‌دهد، ولی آقای سقائیان‌نژاد عنوان عضو هیئت‌علمی نمونهٔ کشوری را نداشته و در این فهرست نام ایشان به چشم نمی‌خورد. 
عضو شورای شهر قم ادامه داد: بدین ترتیب به نظر می‌رسد که آقای سقائیان‌نژاد، پیش از دو سال قبل، یعنی در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ و زمانی که به سن ۷۰ سالگی رسیده‌اند، بنا بر قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان باید از سمت شهرداری کنار می‌رفته‌اند.
وی افزود: قائم‌مقام وزیر علوم در نامه‌ای خطاب به رییس دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام نموده که امکان تعویق بازنشستگی جناب آقای سقائیان‌نژاد وجود ندارد.
 آمره تصریح کرد: سخنگوی شورای شهر قم حکم کارگزینی آقای سقائیان‌نژاد را به‌عنوان مدرکی برای بازنشسته نشدن ایشان ارائه نمودند، در این خصوص اشاره به دو مطلب لازم است اولا این حکم بر اساس تایید هیئت اجرایی جذب دانشگاه صنعتی اصفهان تنظیم شده و تاییدیه‌ای از هیئت امنای آن دانشگاه ندارد بنابراین قابل‌اعتنا نیست و ثانیا این حکم در تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ تهیه شده است. با توجه به این که تعویق بازنشستگی ایشان توسط هیئت‌امنای دانشگاه تنها تا بهمن‌ماه سال گذشته اعتبار داشته است، حکم کارگزینی نیز تنها می‌توانسته تا آن بهمن‌ماه اعتبار داشته باشد.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد