Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، روز پنجشنبه در سفر به زنجان، در راستای سفرهای استانی رییس بنیاد شهید افزود: در این راستا امسال یک مرحله آزمون برگزار شده است و تا آخر سال هم ۲ مرحله آزمون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به  استخدام فرزندان سایر ایثارگران اظهار داشت: در هر دوره  آزمونی که دولت برگزار می کند، سهمیه ای برای آنها در نظر گرفته می شود که تا انتهای سال قرار است دولت یک آزمون برگزار کند و  ما هم به دنبال  جذب سهمیه مربوطه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان اینکه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هم مقوله دیگر در خصوص استخدام فرزندان ایثارگر است، اظهار داشت: تاکنون در این خصوص به دنبال چندین جلسه برگزار شده با سازمان امور استخدامی مشخص شد که برخی از سازمانها همکاری کرده اند و فرایندها آغاز شده است.

قاضی‌زاده هاشمی، با تاکید بر اینکه، برخی از سازمانها اما، همکاری ضعیف تری دارند، گفت: در جلساتی با مجلس و دولت، دستگاه‌هایی که در این خصوص ضعیف عمل کردند و یا عملکرد خوبی داشتند را احصاء کردیم و از طریق سازمان امور  استخدامی با آنها مکاتبه شده است و مشغول پیگیری هستیم تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

 وی با بیان اینکه متاسفانه یک مقاومت درونی در برخی از سازمانها وجود دارد، اظهار داشت: در پایان سال، گزارشی از میزان همکاری و اقدامات سازمانها در این بخش ارائه می کنیم و البته یک ماه قبل هم به کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش شده است ولی چون تاپایان سال فرصت دارند که بیشتر این مسائل حل و فصل شود امیدوارانه در حال پیگیری هستیم و امیدواریم تا آخر سال خیلی از این مسائل رفع شود.

 معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در ادامه با تشریح اهداف سفر هم گفت: یکی از برنامه های مدیران، سفر به استان ها و دیدار از نزدیک با خانواده های ایثارگران است که این سفر، به عنوان هفتمین سفر استانی من به عنوان رییس بنیاد شهید است.

 وی گفت وگوی مستقیم با ایثارگران و مدیران بنیاد شهید در قالب میز خدمت، دیدار با جامعه ایثارگران و  شنیدن صحبت های نمایندگان آنها با هدف ارائه گزارش به بنیاد و دولت، برگزاری شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان و بررسی و پیگیری مسائل پیرامونی ایثارگران استان زنجان در دستگاههای مختلف، تکریم‌ خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، اطلاع ازمشکلات آنها و بررسی عملکرد بنیاد در استان را از اهداف سفر به زنجان عنوان کرد.

قاضی‌زاده هاشمی، با تاکید بر اینکه البته زنجان یک مسئله ویژه هم دارد، گفت: بررسی و پیگیری خاص مشکلات برخی کارخانه های وابسته به سازمان اقتصادی کوثر که در واگذاری آن مشکل  وجود داشته است هم از جمله اهداف این سفر است.

وی اظهار داشت: ما نمی توانیم بگوییم که در این مورد برای مردم خبر خوشی داریم یا نه چون این مسئله نیاز به طرح دعوای قضایی دارد و متضرر شدن بنیاد و خانواده‌های ایثارگران در این مسئله واگذاری، قطعی است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به اینکه معامله نزدیک به ۸ تا ۹ سال پیش انجام گرفته است، گفت : هم شکل معامله و هم نحوه پرداخت هزینه مشکلاتی داشته و از قبل هم این پرونده باز بوده و بنیاد هم  شکایت کرده ولی به نتیجه  نرسیده است.

قاضی‌زاده هاشمی، تاکید کرد: مشکلاتی از این قبیل متاسفانه زیاد است و فرایند خصوصی سازی در کشور ما مشکلاتی دارد  که رییس جمهور هم به آن اشاره  کردند که باید تعیین تکلیف شود و به نتیجه برسد.

به گزارش ایرنا، حضور در گلزار مطهر شهدای زنجان و ادای احترام به  مقام شهیدان والا مقام، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، از جمله برنامه های انجام شده تا کنون، در سفر یک روزه قاضی زاده هاشمی به زنجان است.

استان زنجان در مجموع ۳ هزارو ۵۳۵ شهید تقدیم آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده است.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، تاکنون در مجموع، اطلاعات ۷ هزارو ۵۰۰ جانباز و ۵۸۶ آزاده نیز در این استان به ثبت رسیده است.

 گفتنی است ، ۱۰ هزار خانوار با جمعیت حدود ۵۰ هزار نفر، به صورت مستقیم با بنیاد شهید در ارتباط بوده و از خدمات این نهاد در حوزه‌های مربوطه بهره‌مند می‌شوند.‌

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آزمون استخدامی سازمان اداری و امور استخدامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آزمون استخدامی سازمان اداری و امور استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران آزمون استخدامی سازمان اداری و امور استخدامی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، طیب جعفری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: سهم زنجان با داشتن ۱.۳ درصد جمعیت کشور از تولید ناخالص داخلی کشور، کمتر از یک درصد بود، اما در فعالیت دولت سیزدهم این رقم روند رو به رشدی پیدا کرد و در حال رسیدن به بالای یک درصد است.

جعفری با اشاره به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور افزود: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان، ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به‌طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه‌شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 749412

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟