Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:43:16 GMT

بسته شدن راه ۴۰ روستا به دلیل برف

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۷۶۷

بسته شدن راه ۴۰ روستا به دلیل برف

به گزارش تابناک، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود (آذربایجان شرقی) از مسدود بودن راه ارتباطی ۴۰ روستای این شهرستان بر اثر برف و کولاک خبر داد و گفت: بیشتر این روستا‌ها در محور سهند آباد، درین سو، پارالار و یهرچی واقع هستند.

علی ابوالحسنی روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: به خاطر تداوم بارش و کولاک، گروه‌های راهداری برخی راه‌ها را در مواردی بیش از ۱۰ بار هم بازگشایی کرده اند، اما کولاک مجدد این راه‌ها را مسدود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون ۶ گروه راهداری در حال بازگشایی راه‌های روستایی هستند افزود: با تلاش عوامل راهداری اکنون محور‌های اصلی شامل هشترود به مراغه، میانه، تبریز، آزاد راه و قره چمن باز بوده و تردد به صورت عادی جریان دارد.

وی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را ضروری دانست و اعلام کرد: شرایط برخی محور‌ها و گردنه‌ها به گونه‌ای است که ممکن است هر لحظه تردد در آن‌ها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود از شهروندان خواست تا از سفر‌های غیرضروری خودداری کرده و پیش از اقدام به سفر‌های برون شهری از سالم بودن لاستیک، وسایل گرمایشی و برف پاکن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سوخت کافی نیز همراه داشته باشند.

وی به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

ابوالحسنی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر علاوه بر سامانه ۱۴۱ می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌های این شهرستان اطلاع حاصل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی جاده ای هشترود علی ابوالحسنی لغزنده ایام فاطمیه اومیکرون حسن ایرلو حذف نسخ کاغذی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا