Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@22:30:32 GMT

فروش مرغ اینترنتی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۶۹۷۹۸

فروش مرغ اینترنتی می‌شود؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رضا مبصری، دبیر انجمن تولیدکنندگان گفت: اعضای فدراسیون طیور میهمان حسین دماوندی‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی بودند. گویا در این جلسه پیشنهادات جدیدی از سوی دولت اعلام شده است.

به عنوان مثال دیگر ارز دولتی به واردکنندگانی که نهاده‌هایشان هنوز از کشتی تخلیه نشده و امورات اداری آنها توسط گمرک نهایی نشده است، تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی از این است که از این پس ثبت سفارش نهاده دام و طیور تنها با ارز نیمایی امکان‌پذیر است و هیچ ارز دولتی به واردکنندگان تعلق نمی‌گیرد.

دولت بر فروش کالاها با نرخ دولتی در سامانه بازرگام تائید دارد. از این پس فروش مرغ نیز اینترنتی می‌شود. این به معنای آن است که با تقویت فروش مرغ در این سامانه دولت قصد دارد حامی برخی اقشار جامعه باشد.

سامانه بازرگام برای چهار کلانشهر به شکل آزمایشی فعالیت دارد و گویا قرار است فروش اینترنتی کالاهای اساسی در این سامانه توسعه پیدا کند.

منبع: تجارت‌نیوز

کد خبر: 1123041 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • فروش اینترنتی دارو
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴