Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ذوب‌آهن همانگونه که در بخش صنعت، نمایانگر  تاریخ  صنعت کشور محسوب می‌شود، در ورزش نیز تبلور ورزش کشور است و من از بدو ورود در این باشگاه اصالت را دیده‌ام‌.

رئیس فدراسیون فوتبال، به همراه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و هیئت همراه ​از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان و امکانات این باشگاه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن، در ابتدای این جلسه علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن ارسال ۱۳۴۷ در  ورزش آقایان در رشته‌های فوتبال، هندبال، دوومیدانی، وزنه‌برداری، والیبال نشسته و بسکتبال و در ورزش بانوان در رشته‌های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، والیبال نشسته درلیگ‌های برتر کشوری و استان شرکت دارد و با داشتن بازیکنان و مربیان حرفه‌ای سهم عمده‌ای در رشد و تعالی ورزش کشور داشته است.

 وی افزود: ما پدری مهربان همچون شرکت سهامی ذوب‌آهن داریم که به پشتوانه آن هر لحظه که مجوزهای لازم صادر شود، آماده خرید و نصب سیستم VAR هستیم؛ زیرا از نبود این سیستم به اذعان خداداد افشاریان، ضررهای جبران ناپذیری از داوری دیده‌ایم و در فصل گذشنه ۱۵ امتیاز حساس را از دست دادیم و امسال نیز در دیدار مقابل استقلال، پیکان و شهرخودرو و آلمینیوم و مس رفسنجان و به‌ویژه در مقابل هوادار که گل صدرصد آفساید به نفع ان تیم اعلام شد، ضرر کردیم.

وی تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن به دلیل سازندگی و تقدیم صدها بازیکن در لیگ‌های مختلف، باشگاهی به تمام معناست، لذا باید از سوی متولیان ورزش به‌ویژه فوتبال مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

حضور پررنگ ذوب‌آهن در صنعت و ورزش

 شهاب‌الدین عزیزی خادم، ضمن تایید مشکلات و سختی‌های بی شمار باشگاه داری در کشور گفت: ذوب‌آهن همانگونه که در بخش صنعت، نمایانگر  تاریخ  صنعت  کشور محسوب می‌شود، در ورزش نیز تبلور ورزش کشور است و من از بدو ورود در این باشگاه اصالت را دیده‌ام  و خوشبختانه امروز اداره باشگاه برعهده احسانی از ورزشکاران ملی  است و من به نوبه خود از زحمات باشگاه ذوب‌آهن در امر تیم‌داری در رشته‌های  مختلف به‌ویژه فوتبال و مخصوصا فوتبال بانوان تشکر می‌کنم و به یزدی‌زاده نیز دست مریزاد می‌گویم.

وی افزود: امروز فوتبال ما از ملی تا باشگاهی از نبود VAR متضرر می‌شوند و این مسئله هر چه زودتر باید حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در ارتباط با مشکلات قضایی نیز گفت: ارکان قضایی فوتبال به نحو احسن انجام وظیفه می‌کنند و دخالت در این حوزه تخصص من نیست.
 

وی، مارکتینگ را قدرت اصلی باشگاه‌ها دانست و افزود: در زمنیه تبلیغات محیطی از همه باشگاه‌ها حمایت می‌کنیم و آماده ارائه هر خدمتی دراین زمینه هستیم.

عزیزی خادم اضافه کرد: حیفم آمد که به اصفهان بیایم و به باشگاه ذوب‌آهن که از در و دیوارش عطر اصالت و انسجام برمی‌خیزد، نیایم و امیدوارم این باشگاه با ریشه که سابقه درخشان نایب قهرمانی لیگ را در پرونده دارد، قوی‌تر از قبل در عرصه ورزش و فوتبال حاضر شود.

در ادامه این جلسه بهروز یبلویی، معاون  مالی و پشتیبانی باشگاه ضمن بیان این نکته که در اشتباهات داوری اخیر در حق باشگاه ذوب‌آهن بسیار جفا شده است، گفت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال اجرای عدالت و حمایت از باشگاه‌های بزرگ و واقعی است.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و کار سخت تیم‌داری و عدم وجود درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی و حق پخش تلوزیونی خواهش ما این است که عدالت را به شهرستان‌ها برگردانید و از باشگاه‌های امثال ذوب‌آهن که در هر مقطع چندین تیم در رشته‌های مختلف در بالاترین رده‌های لیگ‌های باشگاه‌های کشور را اداره می‌کنند، در امور اقتصادی و بیمه ورزشکاران حرفه‌ای حمایت کنید.

در ادامه رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه نیز در خصوص مشکلات داوری، کمبود امکانات ارتباطی داوران، فعالیت باشگاه ذوب‌آهن در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و هواداران و امکانات باشگاه توضیحاتی ارائه داد وخواستار حل شدن مشکلات داوری تیم ذوب‌آهن شد 

در حاشیه این دیدار عزیزی خادم و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف باشگاه بازدید کردند. در پایان این دیدار نشان باشگاه و پیراهن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که به نام عزیزی خادم حک شده بود، به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ذوب آهن فدراسيون فوتبال هیئت فوتبال استان اصفهان شهاب الدین عزیزی خادم علی احسانی فدراسیون فوتبال باشگاه ذوب آهن عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی