Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بیان کرد آلومینیوم اراک طی چند هفته اخیر نشان داد که سخت تلاش می‌کند و کمترین گل خورده را دارد و فوتبال با برنامه‌ای دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه‌نویی، روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک افزود:امیدوارم در بازی فردا هر تیمی که لیاقتش را دارد، پیروز میدان باشد و اما ماهم بیشتر انرژی را روی مسائل روحی و روانی گذاشتیم و به حمدالله شرایط خوبی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا جا دارد از آقای خطیبی و مردم خوب اراک هم تمجید کنیم و تیم آلومینیوم هم به دلیل نتایج، فوتبال خوب و هزینه‌های مناسب جای قدردانی دارد.

قلعه نویی در خصوص سرنوشت بازگشت امتیازهای از دست رفته گل گهر در کمیته اسیتناف افزود:نباید درخصوص این سوال حرفی زد چون به افراد حقوقی بازمی‌گردد اما مطمئنا خدا ناظر است و باید اذعان داشت باشگاه گل‌گهر هیچ عمل غیرقانونی‌ انجام نداده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود:یک بازیکن ۶۰، ۷۰ هزار دلاری  واقعا چه ماجرایی دارد؟ خواستیم به فوتبال کشور خدمتی کرده باشیم و بازیکنی انتخاب شد که قرارداد وی، ماهانه ۳۰۰۰ دلار است و ما به عدالت فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مطمئن هستیم و به هرحال رای صادر شده است.

وی ادامه داد:همه می‌گویند که بانیاما از نظر کیفی بازیکن مناسبی است و گل گهر قانونا و شرعا خلافی مرتکب نشده امیدواریم نتایج در زمین مشخص شود.

قلعه نویی بیان کرد:ما کار خودمان را می کنیم و امسال تبلیغات منفی بسیاری بر ضد گل گهر شد و ما را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند اما از تریبون صداوسیما می‌گوییم قراردادها را بگذارید که مردم تماشا کنند و قرارداد امیر قلعه‌نویی را هم منتشر کنید و  کما اینکه آلومینیوم اراک هم با هزینه اندک موفق است و آدم باید رقیبش را هم تحسین کند.

سرمربی گل گهر سیرجان ادامه داد:شهروندانی که بعضی‌هایشان حتی سالانه گوشت نمی خورند، فقط به همین فوتبال دلخوش هستند و هر فردی به ورزش خدمت کند، از ۱۰۰ سفر زیارت حج بهتر است.

قلعه نویی عنوان کرد:من خبر حذف استقلال و پرسپولیس را نشنیدم و استقلال و پرسپولیس، سپاهان و فولاد از نظر فنی مجوز گرفته‌اند و باید از رئیس فدراسیون گرفته تا وزیر ورزش همه باید کمک کنند که این تیم‌ها در آسیا موفق باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم فوتبال گل گهر سیرجان آلومنیوم اراک قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی

215 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901183

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید