Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات آسیایی کاراته گفت:  بعد از ۲ سال به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی قزاقستان برگزار شد. آخرین مسابقاتی که ما در آن حضور داشتیم در سال ۲۰۱۹ بود.

او گفت: به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند نفر از ورزشکاران نتوانستیم به مسابقات جهانی اعزام شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد تیم ملی کاراته در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان نسبت به سال ۲۰۱۹ خیلی خوب بود. در بخش کومیته تیمی متاسفانه داوران هر کاری که توانستند با تیم ایران انجام دادند و نمی‌دانم راجع به این موضوع چه بگویم.

او افزود: ضرباتی که ورزشکاران انجام می‌دادند با حریف فاصله داشت و نباید امتیازی برای آن در نظر می‌گرفتند و من هم به دلیل همین موضوع اعتراض کردم. ورزش برد و باخت دارد و ورزشکاران در صورت شکست خوردن باید تمرین کند و نقاط ضعف خود را برطرف کند.

هروی گفت: موضوع داوری در رشته کاراته همیشه بحث‌هایی را به همراه داشته است. ان شالله که برای بخش داوری کاراته تصمیم‌های مناسبی گرفته شود که برخی از داوران نتوانند در زمین به هر شکلی قضاوت کنند.

بیشتر بخوانید

جمال: خوشحالم توانستم مدال طلای مسابقات آسیایی را به دست بیاورم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات آسیایی کاراته فدراسیون کاراته شهرام هروی مسابقات آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت