Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مراسم بازگشت کاراته کا‌های کشورمان از مسابقات قهرمانی آسیا در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی که در کشور وجود داشت و بسیاری از باشگاه‌ها تعطیل بودند ما نتوانستیم ورزشکارانمان را مسابقات بین المللی اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من حضور در مسابقات قهرمانی آسیا امتحان خوبی برای ورزشکاران ما بود و در این رقابت‌ها کاراته کا‌های جوان ما نشان دادند که ایران سرشار از استعداد است و کاراته ایران هم چنان در آسیا حرف اول را می‌زند. در کل در رده نوجوانان، جوانان و امید رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم و به نظر من ورزشکاران ما می‌توانستند بیشتر از این مدال کسب کنند.

رئیس فدراسیون کاراته درباره عملکرد داوران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: من نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم، اما باید بگویم که داوری هم بخشی از مسابقه است و بعضی از کشور‌های خاورمیانه برای رسیدن به مدال اقداماتی را انجام می‌دهند، اما ورزشکاران ما نشان دادند که قدرت کاراته ایران فراتر از این حرف‌ها است.

بیشتر بخوانید

روحانی: کاراته کشورمان همیشه فراتر از آسیا بوده است

طباطبایی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی کاراته گفت: برنامه‌های اصلی آینده ما حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژوی چین است و شرکت در این رقابت‌ها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های فدراسیون کاراته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا