Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@18:42:18 GMT

رونمایی از نخستین گوشی تاشو Honor

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۰۰۵۴

رونمایی از نخستین گوشی تاشو Honor

فرارو- شرکت آنر از زمانی که از شرکت هوآوی جدا شد و به یک برند مستقل تبدیل شد، فعالانه دستگاه‌های جدیدی را روانه بازار کرده است. از جمله محصولات این شرکت، دستگاه‌های پرمیومی است که به بازار عرضه کرده است. با این حال شرکت آنر تاکنون به ساخت گوشی‌های تاشو علاقه‌ای نشان نداده بود.


به گزارش فرارو، این شرکت به طور رسمی دستگاه آینده خود Honor Magic V را معرفی کرد که به زودی به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این برند رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط این برند اطلاعات زیادی در مورد این مدل تلفن‌ها فاش نمی‌کند، فقط دو پنل دیده می‌شوند که توسط یک لولا به هم متصل شده اند.


این شرکت هنوز هیچ مطلب دیگری در رابطه با این گوشی هوشمند آینده فاش نکرده است. مشخص نیست که این گوشی دارای طراحی book-like یا clamshell خواهد بود، ولی پیش بینی می‌شود که شرکت آنر دو نسخه از Magic V عرضه کند که هر کدام یکی از این طراحی‌ها را داشته باشد. لازم به توضیح است که در طراحی کتاب مانند (book-like) همان طور که از نامش بر می‌آید لولا‌های دستگاه در کنار آن قرار دارند و مانند یک کتاب باز می‌شود. در مقابل در طراحی clamshell لولا‌ها (مانند لپ تاپ) در بالای دستگاه قرار دارند. نام clamshell به خاطر شباهت باز شدن این نوع دستگاه‌ها با صدف‌های دوکفه ای، به این نوع طراحی داده شده است.


هر چند شرکت آنر رسما این مطلب را تایید نکرده است، اما احتمالاً این گوشی تاشو در ژانویه سال آینده به طور رسمی عرضه می‌شود. علاوه بر این، تیزر رسمی این شرکت تلویحا تایید می‌کند که عرضه گوشی هوشمند Magic V قریب الوقوع است.


آخرین خبر‌ها افشا کرده اند که شرکت Honor از یک نمایشگر داخلی ۸ اینچی و یک صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی برای یک گوشی هوشمند تاشو استفاده خواهد کرد. اما مطمئن نیستیم که منظور ازین دستگاه همان گوشی Honor Magic V باشد. همچنین گفته می‌شود که از صفحه نمایش‌های ارائه شده توسط شرکت‌های چینی BOE و Visionox استفاده خواهد شد.


این گوشی هوشمند احتمالاً از چیپست Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ که تازه در اوایل ماه جاری عرضه شده است، پشتیبانی می‌کند. اگر این خبر درست باشد شرکت Honor تبدیل به یکی از اولین شرکت‌هایی می‌شود که گوشی‌های هوشمند خود را به این تراشه جدید و بسیار پیشرفته مجهز می‌کند.


انتظار می‌رود که این شرکت در روز‌های آینده جزئیات بیشتری را در مورد این تلفن هوشمند تاشوی آینده به اشتراک بگذارد. تیزر‌های آینده شرکت ممکن است برخی مشخصات و ویژگی‌های کلیدی گوشی Honor Magic V را به ما نشان بدهند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت آنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا