Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جلسه‌ی بررسی چالشها و مشکلات صنف فروشندگان آجیل و خشکبار صبح امروز با حضور نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، رئیس اتحادیه خشکبار کشور و نمایندگان این صنف برگزار شد.

نماینده مردم‌خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر این شهرستان‌ها در حوزه کشاورزی و همچنین وجود زیرساخت‌های بی‌نظیر در حوزه حمل و نقل و پتانسیل‌های مرزی اظهار داشت: فصل کم کاری‌ها گذشته و امروز فرصت کار و تلاش برای توسعه همه جانبه اقتصاد شهرستانی و اقتصاد ملی است و حمایت از کشاورزان باید در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عادل نجف زاده با بیان اینکه خوی قطب تولید تخمه‌های آجیلی است، افزود: برندسازی تخمه آفتابگردان و تخمه‌های آجیلی تولیدی در این شهر از فرایندهای ضروری و موردنیاز برای توسعه اقتصادی در حوزه کشاورزی است و قدرت تجارت در حوزه تخمه های آجیلی شهرستان‌های خوی و چایپاره را با استفاده از توان دولت و ظرفیت ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه ، در بازارهای بین المللی تعریف خواهیم کرد .

وی تصریح کرد: ایجاد یک میدان جدید خشکبار نیاز است و تمام تلاش خود را برای ایجاد و توسعه بازار بزرگ و در شأن کسبه میدان خشکبار را برای همپیوندی به بازار های ملی و بین المللی ، به کار خواهم بست .

در پایان علیرضا ارزانی، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور، گفت: ایجاد بازار جدید خشکبار از برنامه های آتی این اتحادیه است و با شناختی که در سطح ملی از ظرفیت های کشاورزی شهرستان خوی و چایپاره داریم ، روزهای خوشی در آینده در انتظار پتانسیل های کشاورزی این شهرستان ها خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خوی ارومیه آجیل خشکبار خوی و چایپاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران