Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن صومی مدیر کل ثبت احوال استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال بیشترین فراوانی نام‌ها برای پسران به ترتیب امیر علی، امیر عباس، آیهان، امیر حسن و سامیار و برای دختران فاطمه، رستا، زهرا، آوا و دلسا بوده است.

صومی با اشاره به کاهش نیم درصدی ثبت ولادت در استان افزود: در ۹ ماه امسال ۱۱ هزار و ۴۴۶ واقعه ولادت ثبت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به‌طور متوسط در هر شبانه‌روز ۵/۴۱ ولادت به ثبت رسیده است، اضافه کرد: از مجموع آمار ولادت در استان ۵ هزار و ۹۹۳ نفر پسر بوده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: همچنین در این مدت ۶ هزار ۷۰۴ واقعه فوت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵۴ مورد کمتر بوده است.

به گفته صومی، از مجموع فوتی‌های استان ۳ هزار و ۶۴۳ نفر مرد بودند.

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: یک میلیون و ۲۸ هزار و ۹۹۵ نفر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در استان هستند که تا کنون یک میلیون و ۹ هزار و ۴۶۴ درخواست ثبت شده است.

وی مجموع کارت‌های صادر شده در استان را ۸۲۷ هزار و ۷۶ مورد بیان کرد و گفت: تا کنون ۸۱۷ هزار و ۳۷ نفر موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال میزان ولادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودرو کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور