Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر باید مقابل شهر خودرو مشهد به میدان برود. این دیدار در فاصله نزدیک با بازی استقلال مقابل نود ارومیه تا حدودی تحت تاثیر مسابقه قبلی این تیم در جام حذفی قرار گرفته است. عباس سرخاب در گفتگو با خبرورزشی، درباره شرایط استقلال در دیدار مقابل نماینده ارومیه در جام حذفی و مسابقه پیش رو در لیگ برتر حرف زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه شد که استقلال در دیدار مقابل نود ارومیه تا این اندازه با مشکل مواجه شود؟

کادر فنی استقلال در دیدار مقابل تیم نود ارومیه دست به یک ریسک فوق العاده بزرگ زد که به اعتقاد من جواب هم نداد و خیلی خطرناک بود. تا این حد که نزدیک بود استقلال به عنوان پر افتخار ترین تیم جام حذفی در همان بازی اول مقابل یک تیم لیگ دومی اوت شود.

چرا کادر فنی استقلال تا این اندازه تغییر در ترکیب تیم به وجود آورد؟

استقلال به عنوان یک تیم مردمی و قدرتمند باید در هر مسابقه‌ای با تمام قوا حضور پیدا کند. نفراتی که در این دیدار به میدان رفتند هم بازیکنان کوچکی نبودند. به هر حال این تیم استقلال است ولی من تعجب می‌کنم که چطور با چنین شرایطی برخی پیشکسوتان بعد از بازی با تیم ارومیه، به طرفداری چشم‌بسته از باشگاه و تیم استقلال پرداختند و می‌گفتند استقلال خیلی زیبا و دیدنی بازی کرد! طوری حرف زدند که انگار استقلال، سپاهان را در ضربات پنالتی شکست داده است. اما یادتان باشد که این تیم استقلال است. این مدل حمایت خیانت در حق استقلال است. تماشاگرانش چه گناهی کرده اند؟ آنهایی که به من حمله کرده بودند که شما منتظر باخت استقلال هستید بدانند که به خدا ما منتظر باخت استقلال نیستیم ولی باید بتوانیم در مقابل سوالات مردم جوابی برای آنها داشته باشیم. ما باید به مردم آرامش و قوت قلب بدهیم. خیلی ها می پرسند چرا استقلال اینگونه بازی کرد. واقعا شانس آوردیم. یک استراتژی کاملاً غلط باعث شد ما حریف را دست کم بگیریم.

با این حساب به نظر شما مصاف یک تیم لیگ برتری با یه تیم لیگ دویی باید در چه شرایطی باشد؟

استقلال تحت هر شرایطی باید برای حریفش احترام قائل شود. هر تیمی، هر بازیکنی و هر مربی برای خودش شخصیت دارد. این سبک رفتارها باعث خدشه دار شدن دیسیپلین باشگاه می‌شود. استقلال هر چقدر هم بزرگ است نباید تیم روبرو را در نظرها کوچک کند. این نوع دست کم گرفتن حریف بی احترامی کردن به رقیب است. ایرادی ندارد اگر شما بروید و ۱۰ گل به چنین تیمی بزنید ولی باید به حریفتان احترام بگذارید. اینکه تیم دوم تان را بفرستید و قبل از بازی بگویید می‌خواهیم به عده‌ای استراحت بدهیم، نوعی کوچک شمردن حریف تلقی می‌شود و بی احترامی به تیم نود ارومیه است. چنین رفتاری باعث جری شدن حریف می‌شود و نتیجه معکوس دارد. ما در کار مربیگری علاوه بر مسائل فنی باید سیاست هم داشته باشیم .

با این شرایط دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

شهر خودرو تیمی است که در این سالها نه ثبات مدیریتی داشته و نه در کادر فنی‌اش چنین وضعیتی را شاهد بودیم. قطعاً استان خراسان رضوی از این تصمیمات ضرر می‌کند. اما باز هم با این شرایط تیم شهرخودرو حریف خطرناکی برای استقلال محسوب می‌شود. چون ما هیچ شناخت درستی از این تیم نداریم. ممکن است بازیکنان این تیم یک روز از لحاظ روحی خوب باشند و یک روز بد. همین حالا این تیم پس از بردی که در جام حذفی به دستاورد روحیه گرفته.

استقلال برای شکست دادن شهرخودرو باید چه استراتژی اتخاذ کند؟

استقلال باید به سرعت به این تیم گل بزند. اگر شهر خودرو تمرکزش را در بازی به دست بیاورد و بتواند برنامه هایش را در زمین اجرا کند آن وقت کار استقلال سخت خواهد شد. امیدوارم با توجه به شرایط امتیازی در صدر جدول، استقلال این بازی را نیز مثل بازی های اخیر با پیروزی به پایان برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عباس سرخاب استقلال خبر ویژه عباس سرخاب تیم استقلال نود ارومیه جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه