Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فردین مهرابیان، دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در افتتاحیه طرح مباحثاتی اندیشه تمدن ساز در این دانشگاه که با حضور ارسلان سالاری، رییس دانشگاه و آیت الله علی اسماعیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان و همچنین مربیان و دبیران طرح مذکور در سالن نشست‌های حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، به ارائه گزارش عملکرد در رابطه با برگزاری دوره‌های هم اندیشی و ضیافت اندیشه اساتید پرداخت و گفت: ٢ هزار و ١۶۵ نفر اساتید، از سال ١٣٨٩ تاکنون در کلاس‌های هم اندیشی که به همت دفاتر هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شده است، شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه اندیشه تمدن ساز، طرحی بر گرفته از رویای آرمانشهر بشری است که تلاش دارد با بازسازی اندیشه‌های جامع نخبگان طرحی نو را رقم بزند، افزود: کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری متن سخنرانی‌های ایشان در سال ۱۳۵۳ و برگرفته از آیات قرآنی در مشهد مقدس بوده که کتاب جامعی در حوزه تفسیر، اعتقادات، توحید، نبوت و ولایت است.

دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تغییر سبک زندگی باید از دانشگاه شروع شود، گفت: در سال جاری دوره اول و دوم طرح هم اندیشی اساتید مجموعا با شرکت ۶۵ نفر از اساتید در کارگاه‌های دانش افزایی برگزار شده است.

فردین مهرابیان افزود: در طرح اندیشه تمدن ساز با ثبت نام تعداد ۱۲۰ نفر از اساتید بالینی و علوم پایه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در قالب ۲۶ گروه ۴ تا ۵ نفره، از ۱۱ دی ماه سال جاری به مدت ٢٨ هفته به صورت مباحثاتی برگزار خواهد شد.

او مهمترین اهداف این طرح را آشنایی با (اندیشه‌های جامعه سازانه رهبر انقلاب)، (ایجاد و گسترش نگرش تحول آفرین و تمدن ساز در میان اساتید و دانشجویان)، (آشنایی با کارکرد‌های عینی و پیامد‌های اجتماعی آموزه‌های دینی)، (فراگیری مهارت تدبر در قرآن کریم) و (آشنایی با سیره مبارزاتی (سیاسی) معصومین) برشمرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اساتید دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم اندیشی اساتید تمدن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان