Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و باشگاه سپاهان برگزار گردید از پیشکسوت ارزنده دهه ۶۰ و ۷۰ باشگاه سپاهان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته و طی مراسمی که از سوی باشگاه سپاهان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در خانه نیکان برگزار می‌شد از کیومرث فرحناک پیشکسوت ارزنده باشگاه سپاهان تقدیر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی الله نصر مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان، محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان، احسان بعیدی معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به همراه جمعی از پیشکسوتان باشگاه سپاهان و ذوب آهن همچون رسول کربکندی، حسین چرخابی، قاسم حدادی فر و محمد صلصالی در این مراسم حضور داشتند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 543951

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند