Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال برنامه‌های تیم ملی در جهت حضور در جام ملت‌های آسیا را شرح داد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از چالش‌های بزرگ تیم ملی فوتبال زنان ایران، موضوع عدم برگزاری دیدار تدارکاتی برای حضور در جام ملت‌هاست؛ مسئله‌ای که بارها کادرفنی هم گلایه‌های خود را مطرح کرده‌اند و علی‌رغم بیان شدن اسم تیم‌هایی چون تایلند و ژاپن، خبری از بازی تدارکاتی نشد و شاگردان ایراندوست در کمپ تیم‌های ملی خود را آماده جام ملت‌ها می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از 30 دی‌ماه در هند آغاز خواهد شد و قرار است پیش از اعزام به هند، یک اردوی 10 روزه برای تیم ملی فوتبال زنان در کیش برگزار شود؛ با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا شنبه 4 دی‌ماه در مرکز ملی فوتبال دیدار دوستانه با تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برگزار شود.

 

شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال با تایید خبر برگزاری دیدار تدارکاتی با ذوب‌آهن، خبر از یک بازی دوستانه دیگر هم داد و گفت: یک بازی با فیلیپین بعد از اعزام به هند و 3 روز قبل از بازی رسمی با هند، تیم ملی فوتبال زنان خواهد داشت! امیدواریم که این بازی بتواند آمادگی بیشتری برای بازیکنان ایران ایجاد کند.

 

موسوی در شرایطی خبر از برگزاری دیدار دوستانه ایران و فیلیپن داده، که تیم ملی فوتبال زنان ایران 30 دی‌ماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان هند برود و عملاً براساس اعلام نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال دیدار با فیلیپین باید 27 دی‌ماه برگزار شود اما این مسابقه هنوز قطعی نیست. از طرف دیگر این‌که 3 روز پیش از رویدادی مهم چون جام ملت‌ها، دو تیم حاضر در رقابت‌ها بخواهند با هم رقابت کنند اتفاقی بی‌سابقه است که بعید هم به نظر می‌رسد رخ دهد.

 

با این‌حال باید منتظر ماند و دید که آیا وعده بازی دوستانه ارائه شده از سوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نهایی خواهد شد یا به مانند وعده‌های قبلی درباره بازی با ژاپن و تایلند، این مسابقه هم عملیاتی نمی‌شود.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال زنان جام ملت دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و نساجی
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود