Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:09:01 GMT

ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۰۷۴۶

ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دارد

شهردار اهواز با حضور در برنامه آموزشی ویژه مدیران ارشد گفت: ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایمنا رضا امینی امروز پنج شنبه_ دوم دی‌ماه_ در برنامه آموزشی یک روزه ویژه مدیران ارشد شهرداری‌ با اشاره به اهمیت ارتقا دانش و تجهیز علم در شهرداری، اظهار کرد: مباحث تخصصی در برخی از نقاط شهرداری ضعیف است و نیاز به ترمیم دارد که باید با تقویت این دوره‌ها در رفع این قبیل ضعف‌ها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برای بهره‌وری بیشتر و استفاده از سرمایه‌های سازمانی با کیفیت بالا نیاز به تجهیز علمی مدیران داریم.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: معتقدم که باید نحوه استفاده از منابع محدود برای نیازهای نامحدود را به شکلی ساماندهی کنیم که بتوانیم در آینده بهترین کیفیت را در پروژه‌های عمرانی رقم بزنیم.

امینی ادامه داد: آنچه که امروز شهر اهواز از آن رنج می‌برد وجود برخی از پروژه‌هایی است که از نظر کیفی ضعیف و هزینه‌های هنگفتی صرف آنها شده است.

وی تصریح کرد: باید با محدودیت‌هایی که برای کسب درآمدهای ویژه توسعه شهر داریم تلاش کنیم تا عوامل اجرایی و مدیران تصمیم گیر و مسئولان شهرداری به علوم روز در حوزه مدیریت آشنا شوند.

شهردار اهواز با تاکید بر ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، افزود: این اولین اقدام برای تجهیز علم در شهرداری است و قطعاً برنامه‌های آموزشی در طول مدیریت بنده یکی از مهمترین مقوله‌های است که با جدیت پیگیر آن خواهم بود.

امینی با بیان اینکه استفاده از نخبگان و ظرفیت دانشگاه‌ها یکی از رویکردهای مدیریت بنده است، گفت: باید با استفاده از دانش اساتید بومی و دعوت شده و همه دغدغه مندان بتوانیم در بخش مدیریت شهری زمینه کیفی سازی پروژه‌های عمرانی را فراهم آوریم.

شهردار اهواز در خصوص استمرار برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: اقدامات لازم به جهت برگزاری این کارگاه‌ها که یک الزام برای مدیران ارشد انتخاب و دعوت شده است به مرور انجام خواهد شد تا بتوانیم در مسیر توانمند سازی و مهارت افزایی عوامل انسانی و سرمایه‌های سازمانی شهرداری تلاش بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 543953

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اهواز رضا امینی آموزش مدیریت شهری شهرداري اهواز مباحث علمی کلانشهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند