Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: فرماندار خانمیرزا برای آزادسازی زمین مورد نیاز به‌منظور اختصاص با هدف استقرار دستگاه‌های اجرایی، ساخت مسکن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.
وی افزود: ساخت مسکن علاوه بر تامین واحدهای مسکونی قشرهای مختلف جامعه، برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری تصریح کرد: اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری روند زمین مورد نیاز برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار ا سرعت دهد.
وی یادآور شد: اتاق فکر توسعه شهرستان خانمیرزا با حضور افراد معتمد، صاحب‌نظر، نخبه و استادان دانشگاهی تشکیل و فعال شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بُرش شهرستانی برنامه‌های ۱۴۰۰ و سال آینده را تهیه، تشریح و ابلاغ کنند.
وی گفت: جذب منابع اعتباری و تسهیلاتی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا تسریع و از برگشت اعتبارات جلوگیری شود.
حیدری تاکید کرد: ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های فرهنگی در دستور کار مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، کشاورزی، آبخیزداری، کشت گیاهان دارویی، صنعت، بهداشتی و درمانی، زیرساخت‌های گردشگری و ورزشی جزو اولویت‌های اصلی مسئولان باشد.
وی یادآور شد: تامین آب پایدار در بخش‌های آشامیدنی، کشاورزی و صنعت اولویت دارد و تحقق آن نیازمند وحدت، همدلی و همراهی تمامی مردم، مسوولان و قشرهای مختلف است.
به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه به‌همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ صورت میدانی از مناطق مختلف و طرح‌های شهرستان خانمیرزا بازدید و در نشست شورای اداری و برنامه‌ریزی شرکت کرد.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.
آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها آلونی چهارمحال وبختیاری غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آلونی چهارمحال وبختیاری آلونی چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی شهرستان خانمیرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • نجات دو خانواده در ارتفاعات آس جم شهرستان خانمیرزا
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی