Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان خواستار تسریع در تکمیل اسکله تجاری بندر اروندکنار شد و گفت: این اسکله به پیشرفت ۸۵ درصدی رسیده که تا پایان سال جاری روند تکمیل آن به پایان خواهد رسید تا شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این منطقه باشیم.

فتحی در خصوص دپو شدن کالای لنج‌های تجاری در اروندکنار گفت: با هماهنگی معاون امنیتی استانداری ترخیص این کالاها از هفته آینده آغاز خواهد شد ضمن اینکه مجوز یک سفر دیگر به لنج‌های تجاری داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت‌: با پیگیری های انجام شده بازارچه مرزی اروندکنار پس از ۶ سال تعطیلی بازگشایی خواهد شد.

فتحی روز پنجشنبه در بازدید از بازارچه مرزی اروندکنار اظهارداشت: راه‌اندازی این بازارچه باعث توسعه و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان منطقه می‌شود و تعامل اقتصادی و مراوده مرزنشینان ایران و عراق را توسعه می‌دهد.

وی به فراهم شدن شرایط ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم با بازگشایی بازارچه مرزی اروند کنار افزود: این بازارچه مرزی تاثیر زیادی بر ایجاد زمینه اشتغال جوانان و بهبود وضعیت معیشت مردم منطقه دارد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان از بازارچه مرزی اروندکنار به عنوان عامل زمینه ساز رونق کسب و کار و صادرات و واردات کالای ایران و عراق یاد کرد و گفت: این بازارچه با توجه به مجاورت بندر اروندکنار به شهر فاو عراق می‌تواند رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

فتحی بیان کرد: این منطقه دارای پتانسیل بالای تجارت و بازرگانی است ولی به دلیل مشکلات از این ظرفیت استفاده نشده و فرصت اشتغال برای ساکنان را گرفته است.

وی با اشاره به پتانسیل بالای آبادان در حوزه کشاورزی، بندر، شیلات و صنایع وابسته گفت: آبادان از دیرباز ظرفیت بالایی در سه حوزه یاد شده داشته و اکنون طرح‌هایی در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این حوزه‌ها ارائه شده و به مرحله اجرا خواهد رسید.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان از آبادان به عنوان یکی از شهرهای مهم و راهبردی اقتصادی استان خورستان یاد کرد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای اشتغالزایی و جذب تجار در منطقه استفاده کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالاهای وارداتی دپوی کالا بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۰۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین ظهر امروز در حاشیه صد و هیجدهمین شنبه امید و افتخار با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان با بیان اینکه این پروژه به دلیل وجود تأسیسات زیرسطحی متعدد مشمول گذر زمان و طولانی شد، افزود: اخیرا نیز با چالش جدیدی مواجه شدیم که این چالش مسیر فاضلاب است که با هماهنگی آبفا این مساله حل و فصل شد.

او با بیان اینکه به امید خدا ظرف مدت دو هفته آینده زیرگذر پروژه تندگویان بازگشایی می شود و با تغییر مسیر خودروها سایر جبهه های کاری سرعت می گیرد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا مردادماه کل پروژه تحویل شهروندان شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بازدید وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی، اظهار کرد: فاز دوم شهید بروجردی به طول یک کیلومتر در دست اجراست و کماکان معارضین ملکی و تأسیساتی وجود دارند و تا این معارضین رفع نشوند، نمی‌توان کار را پیش برد.

حق بین با بیان اینکه تا یک ماه آینده طبق قولی که شهردار منطقه داده است و باتوجه به نقدینگی موجود که برای رفع معارض درنظر گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود در صورت فعال شدن فعالیت عمرانی فاز دو این پروژه تا سال آینده تحویل شهروندان داده شود.

او همچنین درباره سرانجام بزرگراه شهید شوشتری، با بیان اینکه فاز اول این بزرگراه به طول ۹.۶ کیلومتر تا پایان سال جاری تحویل شهروندان می‌شود، در مورد فاز دو این بزرگراه تصریح کرد: در مورد احداث فاز دو با محیط زیست نامه نگاری شده تا بتوانیم با عبور از جنگل سرخه حصار کوتاه‌ترین و فنی ترین مسیر را در بزرگراه شوشتری داشته باشیم که هنوز پاسخی در این خصوص به شهرداری داده نشده است.

کد خبر 847438 منبع: ایسنا برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهردارى تهران بزرگراه

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود