Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قلعه گنج با بیان اینکه رسیدگی قانونی به مطالبات عمومی شهروندان از مهمترین اولویت‌های کاری مسوولان قضایی است گفت: ساماندهی وضعیت تردد شتر‌های سرگردان و رها شده در جاده‌های مواصلاتی شهرستان قلعه گنج از مصادیق احقاق حقوق عامه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - کیومرث قاسمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قلعه گنج با بیان اینکه رسیدگی قانونی به مطالبات عمومی شهروندان از مهمترین اولویت‌های کاری مسوولان قضایی است گفت: ساماندهی وضعیت تردد شتر‌های سرگردان و رها شده در جاده‌های مواصلاتی شهرستان قلعه گنج از مصادیق احقاق حقوق عامه می‌باشد.

وی اظهار داشت: متاسفانه ظرف سه ماه گذشته ۸ نفر در اثر تصادف از طریق برخورد با شتر جان خود را در محور‌های مواصلاتی قلعه گنج از دست داده اند.

قاسمی ادامه داد:به منظور پیشگیری از وقوع جرم و جلوگیری از تکرار حوادث تلخ ناشی از تصادف با احشام دستور فوری لازم جهت جمع آوری این شتر‌ها به دستگاه‌های مسوول از جمله اداره جهاد کشاورزی و راهداری قلعه گنج صادر ودر جاده‌ی دهستان مارز به دستور دادستانی تعدادی از شتر‌ها جمع اوری گردید.

دادستان قلعه گنج اعلام کرد: تمامی شترداران منطقه قلعه گنج وظیفه دارند نسبت جمع اوری و ساماندهی احشام خود طی یک ماه آینده اقدام و شتر‌های خود را با هماهنگی جهاد کشاورزی پلاک کوبی و هویت گذاری نمایند.

وی بیان کرد: پس از اتمام مهلت قانونی چنانچه هرگونه خسارتی اعم از جانی و مالی به خودرو‌های عبوری در مسیر‌های قلعه گنج بر اثر برخورد شتر صورت گیرد مالکین و صاحبان شتر‌ها، متعهد به پرداخت غرامت و خسارات ناشی از آن بوده و در غیر اینصورت مالکانی که دام خود را جمع آوری و هویت گذاری ننمایند و دام خود را رهاسازی کنند با مالکان و ساربانان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و نسبت به توقیف و ضبط احشام رها شده و بلاصاحب اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستانی قلعه گنج دادگستری کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستانی قلعه گنج دادگستری کرمان پیشگیری از وقوع جرم شهرستان قلعه گنج شتر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: نظارت مستمر و تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایتمندی مردم در حوزه آرد و نان در اولویت کاری دستگاه‌های مرتبط قرار گرفته است.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به نقش آرد و نان در سفره مردم، اظهار کرد: از ابتدای شروع به‌کار در فرمانداری شاهد مراجعات مکرر مردمی در خصوص اعلام نارضایتی از فعالیت نانوایی سطح شهرستان بودیم که با توجه به اهمیت موضوع اقدام در این زمینه را در دستور کار قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی جهت بالا بردن دانش فنی خبازان در چندین مرحله با پیگیری انجام شده نسبت به پشتیبانی قانونی درخصوص آرد اقدام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان ادامه داد: به کارگروه آرد و نان شهرستان تکلیف کردیم تیمی متشکل از دبیر کارگروه و نمایندگان صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و بهداشت به منظور نظارت و بازرسی های مستمر تشکیل شود.

این مسئول اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بشدت با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد چراکه تضمین سلامت، امنیت غذایی و رضایت‌مندی مردم در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟