Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در جریان سفر به رامهرمز از طرح های سرمایه گذاری و پتروپالایش ابوالفارس این شهرستان بازدید کرد و گفت: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

صادق خلیلیان امروز (۲ دی ماه) در حاشیه سفر به شهرستان رامهرمز و بازدید از دو پروژه سرمایه گذاری، شرکت پترو پالایش ابوالفارس و چند روستای این شهرستان اظهار کرد: استان خوزستان ظرفیت بزرگی از نظر فنی و صنعتی بخصوص در بخش های مرتبط با صنایع فولاد، زنجیره های مرتبط با نفت و گاز و پتروپالایشگاه و نیز مسائل مربوط به تامین برق دارد و در زمینه برق بخشی از نیاز کشور به برق را خوزستان تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ظرفیت ها در منطقه رامهرمز افزود: در این منطقه چند طرح مربوط به فولاد، تولید برق و پتروپالایشگاه که پیشرفت مناسبی دارند، در دست اقدام است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این اقدامات در تکمیل زنجیره های چرخه صنعتی در زیرمجموعه های نفت و گاز، کمک بسزایی می کند و اشتغالزایی و ارزش افزوده بیشتری را برای استان و شهرستان دارد.

خلیلیان با اشاره به شرکت پترو پالایش ابوالفارس رامهرمز بیان کرد: ویژگی که این پتروپالایشگاه دارد این است که در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و در عین حال به دور زدن تحریم ها و از نظر بحث های فنی، به کشور کمک می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بازدید استاندار گیلان از سد «دیورش» در رودبار
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم