Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص وجود جادوگری در فدراسیون فوتبال صحبت هایی مطرح کرد.

نادر فریادشیران، پیشکسوت فوتبال کشورمان انتقاداتی را به فدراسیون فوتبال و عدم برگزاری مجمع وارد کرد.

به گزارش طرفداری، فریادشیران که با خبرگزاری دانشجو گفتگو می کرد، در صحبت های خود گفت:

هتل المپیک که در اختیار فدراسیون است، پیمانکارش کیست؟ به کدام پیمانکار این هتل را که مخصوص تیم های ملی است، واگذار کرده اید؟ مدیریت آنجا با چه کسی است؟ آیا به غیر از این است، شرکتی که خودتان تاسیس کرده اید وارد این کار شده است؟ من شما را متهم نمی کنم ولی سوال دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخگو باشید. خبرنگاران در زمینه امیر اسکندری، جادوگر و رمال سوال دارند. آیا شده شما یک بار به صراحت بگویید با امیر اسکندری یا همان علی اسکندری که اسمش در شرکت به عنوان مدیرعامل ثبت شده، شرکتی که رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال نامشان در آن ثابت شده، ارتباط دارید؟ اگر به غیر از این است، بنده را به اشد مجازات محکوم کنید. نه در کمیته اخلاق خودتان؛ در دادگاه صالحه. نه اینکه کمیته اخلاق تان علی خطیر را به دلیل اینکه مسئله ای علیه شما افشا کرده، مجازات کند. آقای شما به سوالات آقای سراج، مدیرعامل سایپا و آقای براتی، عضو هیات رئیسه فوتبال پاسخگو بوده اید؟ من از اعضای مجمع فوتبال و روسای هیات استان ها تعجب می کنم. خودتان را به خواب زده اید یا چشمانتان را بسته اید؟ یا قرار است مثل جریانی شود که در یک خبرگزاری خواندم قرار است در اصفهان این ها را با خانواده جمع کنند. خیلی هم خوب. هم گردش است هم سیاحت. همان جا مجمع بگذارید. چرا نایب رئیس اول و دومتان بدون رای مجمع الان 8 ماه است سر کار هستند؟ من با آقای مهرعلی سلام و خدمتش ارادت دارم. ولی منافع فوتبال کشورم از همه مهرعلی ها بالاتر است. همین خانم موسوی که نمی دانم چه مشکلی برایش پیش آمده بود، آقایان پاسخ بدهند. اگر مشکلی ندارند چرا مجمع را برگزار نمی کنند؟ 

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت دسته گل جدید فدراسیون فوتبال | حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا! موقعیت تک به تکی که مهدی قائدی با پیراهن شباب الاهلی از دست داد / فیلم مرگ فوتبالیست 29 ساله در زمین فوتبال در لیگ برتر عمان / فیلم آبیدال و همسرش به دلیل حمله به خیرا حمراوی مورد بازجویی پلیس قرار گرفتند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» مراسم یادبود نادر طالب‌زاده است که در حوزه هنری برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به یاد زنده‌یاد نادر طالب‌زاده، یکشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در این همایش چهره‌هایی نظیر آیت الله قائم مقامی، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمود مهتدی دیپلمات سابق، مجید شاه حسینی رئیس فرهنگستان هنر، حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه، سعیدرضا عاملی رئیس اندیشکده مطالعات جهان، امیرحسین ثابتی نماینده منتخب مجلس، شهریار بحرانی کارگردان سینما، علیرضا قزوه شاعر رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود صدا و سیما، رضا برجی مستندساز حوزه جنگ، رضا منتظمی مدیرعامل افق نو و دیپلمات سابق، محمدصادق شهبازی قائم مقام دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، محسن مقصودی فعال رسانه ‌ای و مستندساز و حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور خواهند داشت.

اولین مستند شهید آوینی پس از 44 سال رونمایی شد

نادر طالب زاده تهیه کننده، کارگردان، مستندساز و مجری تلویزیون بوده، او همچنین دبیر کنفرانس بین المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد موثر در تاسیس شبکه افق سیما و نیز عضو هیئت اندیشه ورز این شبکه بود.

 

.

 

وی در تاریخ 9 اردیبهشت ماه سال 1401 بعد از طی دوره سخت و طولانی بیماری دار فانی را وداع گفت، پیکر او پس در نزدیکی مزار شهید آوینی در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به مناسبت دومین سالگرد عروج استاد نادر طالب‌زاده یکشنبه، 9 اردیبهشت ساعت 15 در سالن سوره حوزه‌ هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد