Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ گفت: فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم.

گردهمایی رؤسای هیئت‌های فوتبال امروز (پنجشنبه) به میزبانی استان اصفهان و با حضور رئیس، دبیرکل، اعضای هیئت رئیسه و رؤسای هیئت‌ها برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ در جلسه امروز خطاب به رؤسای هیئت‌ها اظهار داشت:

نمی‌دانم در آستانه صعود تیم ملی به جام جهانی دنبال چه چیزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد تیم ملی و بحث جادو صحبت‌هایی شنیدیم که اگر این‌گونه بود برخی از تیم‌ها باید الان قهرمان جام جهانی می‌شدند. در مسابقاتی که کاملاً برتر هستید و به گل می‌رسید، کجا به چنین مسائل ربط دارد؟ ما به جادو اعتقادی نداریم و البته اعتقادات ما هم چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد. جای تأسف دارد که چنین صحبت‌هایی می‌کنند و به آن هم دامن می‌زنند و می‌خواهند شرایط فوتبال کشور را مسموم کنند. شاید با نفر مشکل دارند یا با موفقیت تیم ملی مشکل دارند، اما تیم ملی مسیر خود را می‌رود و زحمات شما بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه ضمن تشکر از رؤسای هیئت‌های استان‌ها به خاطر تلاش و حمایت‌شان گفت:

اگر زحمات هیئت‌های استانی نباشد حتی یک مسابقه هم برگزار نخواهد شد. در رشته‌های فوتبال و فوتسال نزدیک به هشت هزار مسابقه برگزار کرده‌ایم. ببینید برای هر مسابقه‌ای که برگزار می‌شود ارکان‌هایی که حضور دارد چند نفر هستند و چه ارگان‌هایی درگیر هستند. وظیفه ما این است که در خدمت هیئت‌ها باشیم، چرا که خود من هم از هیئت‌های استانی بوده‌ام و با حمایت آنها به اینجا رسیده‌ام.

رئیس سازمان لیگ خاطر نشان کرد:

با گلی که توسط بازیکنان تیم‌های ملی به ثمر می‌رسد و یک ملت را شاد می‌کند، اقتدار ما مشخص می‌شود و پرچم ایران است که بالا می‌رود و مهم فرد نیست. اسم من یا عزیزی خادم نیست. مهم نظام است. متأسفانه برخی افراد سودجو و مغرض هستند و دوست ندارند اتفاقات خوب برای فوتبال ما رخ دهد. دوستان ما در هیئت‌ها نباید سکوت کنند، باید صحبت کنند و پاسخ این افراد بدهند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال با اشاره به این موضوع که موفقیت‌های ما در تمامی ابعاد فوتبال فوتسال فوتبال ساحلی بانوان و آقایان رخ داده است، ادامه داد:

تمام اینها باید گفته شوند. هرچند مردم می‌دانند به جملاتی که به فدراسیون ختم می‌شود، باید پاسخگو باشیم. شما (هیئت‌های فوتبال) و مدیران باشگاه‌های کشور، صاحبان فوتبال هستید. مدیران باشگاه‌ها چقدر زحمت می‌کشند، اما باز هم به آنها حمله می‌شود چرا که می خواهند فوتبال را بزنند. از دوستان خواهش می‌کنم سکوت نکنند.

وی درباره بحث بازنشستگی‌اش گفت:

مسئله دیگر موضوع بازنشستگان است که حل شد. شکایتی را پیگیری کردیم. در آن زمان که مطرح شد ما بازنشسته هستیم، در صورتی که اینطور نبود و در این خصوص ما شکایت و پیگیری کردیم.

بهاروند در پایان گفت:

فوتبال کشور پایبند و متعلق به نظام است و خوشبختانه تمام خط قرمزها را نیز می‌دانیم. همه ما می‌دانیم خط قرمز کشورمان چیست و همیشه مقابل این دشمنان قسم‌خورده ایستادیم و آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم. ما پیرو رهبری و ولایت هستیم. اجازه نمی‌دهیم کسی از خط قرمزهای‌مان عبور کند. مهدی مهدوی‌کیا یک بچه حسینی و مذهبی است و خانواده‌ای دارد که پایبند مسائل مذهبی و نظام هستند. خودشان نیز بعداً جواب خواهند داد. همه می‌دانند ما و هیچ کشور مسلمانی آنها را قبول ندارند.

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت دسته گل جدید فدراسیون فوتبال | حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا! موقعیت تک به تکی که مهدی قائدی با پیراهن شباب الاهلی از دست داد / فیلم مرگ فوتبالیست 29 ساله در زمین فوتبال در لیگ برتر عمان / فیلم آبیدال و همسرش به دلیل حمله به خیرا حمراوی مورد بازجویی پلیس قرار گرفتند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئیس سازمان لیگ رؤسای هیئت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از از امیرعلی آذرپیرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این مراسم که به میزبانی محمد عباس نیکو رییس هیئت کشتی شمال شرق تهران شب گذشته برگزار شد ، مسئولین ‌، پیشکسوتان ، قهرمانان ، مربیان ورزش کشتی به ویژه حوزه شمال شرق تهران حضور داشتند.

نصرالله خادم رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، محمد ابراهیم امامی داور افتخاری المپیک و مسئول کمیته داوران فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه‌ای ، حاج قاسم علی عسگری رئیس هیئت کشتی استان تهران ، محمود کدخدایی قهرمان اسبق تیم ملی کشتی ، دکتر رضا خرم رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه شمال شرق تهران ، امیرعلی آذرپیرا قهرمان ارزنده تیم ملی و آسیا و کشتی‌گیر اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس ، به همراه حمید آذر پیرا پدر و برادرشان ، منوچهر سیلابی از مربیان سازنده و اولین مربی امیرعلی آذرپیرا ، کورش عباس نیکو قهرمان پیشکسوتان جهان ، قاسم ابر کار مربی پیشکسوت و سایر میهمانان در این مراسم حضور داشتند.

از سوی هیئت کشتی شمال شرق تهران هدایایی تهیه شده بود که به رسم یادبود به امیرعلی آذرپیرا و سایرین اهدا شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904478

دیگر خبرها

  • تجلیل از از امیرعلی آذرپیرا
  • هلال احمر دیگر انبار خالی ندارد/ اگر اجازه دهند نمی‌گذاریم بیمار بدون دارو برگردد
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند