Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:10:53 GMT

روحیه ایثار و نوع دوستی در جامعه ترویج شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۷۱۳۹۰

روحیه ایثار و نوع دوستی در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست عصر پنج شنبه در نشست با خادم یاران رضوی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات این مجموعه اظهار داشت: باید از ظرفیت عظیم فرهنگی و اجتماعی خادم یاران در سطح شهرستان استفاده شود.

امام جمعه دشتی افزود: اهل بیت یاریگر محرومین بودند و شما خادم یاران در این راستا فعالیت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهد دوست ادامه داد: همان طور که زیارت امام رضا (ع) محدود به زمان و مکان نیست خدمت به آستان اهل بیت محدود به مکان و زمان خاصی نیست.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم خدمت به امام رضا (ع) و معصومین است؛ ادامه داد: هر کس گره‌ای از مشکلات مردم باز کند خدمت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) انجام داده است.

زاهد دوست خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی علاوه بر ترویج روحیه ایثار و شهادت باید روحیه ایثار و نوع دوستی نیز در جامعه ترویج داده شود.

وی گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی جوانان ما را نشانه گرفته و تلاش دارد که ذهن آنها را منحرف کند که می‌طلبد مجموعه خادم یاران در حوزه معرفتی و فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشیم.

فعالیت ۱۸۵ خادم یار در ۱۵ کانون

مدیر خادم یاران رضوی شهرستان دشتی در نشست با امام جمعه شهرستان دشتی با اشاره به فعالیت‌های مجموعه خادم یاران رضوی شهرستان اظهار داشت: عمده خادم یاران برادر و خواهر شهرستان جوانان هستند که در حوزه‌های مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند.

حسین باغداری از توزیع هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان خبر داد و افزود: تهیه ماسک و دارو، سرکشی به محرومین، ارائه نان مهربانی، اجرای برنامه‌های قرآنی و دیدار با والدین شهدا از مهمترین برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: سالانه دو کاروان زائر اولی‌ها و زائر مستمند از این شهرستان با مشارکت خیرین اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: دشتی جز شهرستان‌های برتر در اجرای برنامه‌ها در سطح کشور است و سالانه بر نامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

باغداری گفت: تاکنون ۳۵ خواهر و برادر از این شهرستان توفیق کشیک حرم امام رضا (ع) نصیب آنها شده است.

کد خبر 5382661

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی خادمیاران رضوی ویروس کرونا بوشهر شب یلدا بارش باران آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی واکسن کرونا بارش برف عکس استانها ایلام قاسم سلیمانی تبریز خادم یاران امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مناطق کم‌برخوردار را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت سازمان بسیج جامعه پزشکی در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی، اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسم مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان انجام می‌شود.

وی افزود:چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: تمام عوامل بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تامین اجتماعی و هلال‌احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

منصوری با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، گفت: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفر روز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پنج میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است.

کد خبر 749334

دیگر خبرها

  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند