Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پدیده مشهد اظهار داشت:طبیعتا بازی فردا برای ۲ تیم مهم است.بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، کاری به جایگاه پدیده در جدول نداریم و به دنبال کسب ۳ امتیاز مسابقه هستیم.

وی افزود:دانشگر و مرادی به دلیل سرماخوردگی و آزادی و غفوری به دلیل مصدومیت در اختیار ما نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال که به سئوال یک خبرنگار در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا پاسخ نداد در خصوص عملکرد امین قاسمی نژاد و دلایل افت این بازیکن گفت: امین بازیکن با اخلاق و با کیفیتی است اما تمریناتی انجام می دهیم و  با توجه به آمادگی از بازیکنان استفاده می کنیم و به موقع از او استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود: ما نه لیست مازادی داریم و نه در مورد نیم فصل می خواهیم تصمیم بگیریم. همه تمرکزمان روی بازی های باقی مانده است و هیچ صحبتی هم نکردیم. ان شاالله در نیم فصل تصمیم می گیریم چه بازیکنانی را جذی می کنیم و اگر نیاز باشد چه بازیکنی از جمع ما جدا می شود.

مجیدی در خصوص عملکرد آرش رضاوند و انتقاد از این بازیکن در فضای مجازی گفت: من اصلا به فضای مجازی کاری ندارم. اگر بازیکنی آماده باشد از او استفاده می کنم.ما تمرینات تیم را می بینیم و کادر فنی بهترین تصمیم گیرنده در مورد بازی کردن بازیکنان است.به این مسائل حاشیه ای هم توجهی نداریم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • تعجب از تصمیم انریکه: این بازیکن را نباید بازی می‌داد
  • پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!