Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرافتخارترین سرمربی ملی تاریخ فوتبال ایران، 4 رای از 5 رای هفته را مال خود کرد تا اختلاف خود با دومین مربی قرن یعنی زنده یاد پرویز دهداری را بیشتر کند

امروز پنجشنبه 2 دی 1400 و تاکنون 200 برگه رای در پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تکمیل شده است. با سی و هشتمین اعلام نتایج برترین های قرن همراه مخاطبان رسانه طرفداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته هم به مانند هفته های گذشته پنج کارشناس دیگر در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کردند. در این هفته ابراهیم میرزاپور، مهناز امیرشقاقی، مجید جهانپور، اردشیر لارودی و مسعود مژدهی فرم های نظرخواهی خود را تکمیل کردند. 

نام های اشکان دژاگه در پست هافبک چپ، پرویز ابوطالب در بخش مربی قرن و داوود حیدری در بخش داور قرن این هفته برای اولین بار وارد لیست برترین های قرن شد. نام دژاگه را مهناز امیرشقاقی نوشت و دو نام دیگر را مسعود مژدهی.

در این هفته هیچ کس نتوانست 5 رای هفته را کسب کند اما علی دایی، پرویز قلیچ خانی، مجتبی محرمی، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، حشمت مهاجرانی، علیرضا فغانی و تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 چهار رای از 5 رای هفته را مال خود کردند.

ماحصل و نتایج نظرخواهی تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران تا به امروز را تماشا می کنید:

 اعلام نتایج تا تاریخ 2 دی 1400

دروازه بان: ناصر حجازی (121 رای)
خط دفاعی: مهدی مهدوی کیا (111 رای)، پرویز قلیچ خانی (144 رای)، محمد پنجعلی (72 رای)، مجتبی محرمی (108 رای)
خط میانی: کریم باقری (123 رای)، علی پروین (120 رای)، ناصر محمدخانی (57 رای)، علی کریمی (144 رای)
مهاجم ها: حسن روشن (90 رای)، علی دایی (184 رای)

نفرات دوم ترکیب تیم منتخب: عابدزاده (66)، آشتیانی (36)، سیدجلال حسینی (55)، نصرالله عبداللهی (27)، آندرانیک اسکندریان (55)، سیروس قایقران (21)، جواد نکونام (21)، مجید نامجومطلق (51)، ایرج دانایی فرد (30)، ابراهیم قاسمپور(47)، خداداد عزیزی (34)

برترین بازیکنان: علی دایی (292 امتیاز)، پرویز قلیچ خانی (267 امتیاز)، علی پروین (131 امتیاز)
مربیان برتر: حشمت مهاجرانی (90 رای)، رایکوف (61 رای)
داور قرن: علیرضا فغانی (125 رای)
برترین تیم قرن: تیم ملی ایران در سال 1998 (75 رای)
برترین ورزشکاران قرن: جهان پهلوان تختی (334 امتیاز)، محمد نصیری (189 امتیاز)، عبدالله موحد (142 امتیاز)

شما مخاطبان عزیز رسانه طرفداری می توانید 5 برنامه تیم منتخب و برترین های قرن که در طول هفته پخش شد را در لینک های زیر تماشا کنید.

برترین های قرن با ابراهیم میرزاپور: برای حجازی احترام قائلم اما من متعلق به نسل عابدزاده هستم برترین های قرن با مهناز امیرشقاقی: اشکان دژاگه کاپیتانی شایسته برای فوتبال کشورمان بود برترین های قرن با مجید جهانپور: با کی روش در کلاس مربیگری بودیم؛ درخصوص او مدیریت بدی اعمال شد برترین های قرن با اردشیر لارودی: زوج دایی و پیوس فراموش نشدنی است برترین های قرن با مسعود مژدهی: ترجیحم خط هافبک سه نفره با حق وردیان، باقری و نکونام است

اخبار داغ 

فیلم پیشنهاد بی‌شرمانه به دنیا جهانبخت دسته گل جدید فدراسیون فوتبال | حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا! موقعیت تک به تکی که مهدی قائدی با پیراهن شباب الاهلی از دست داد / فیلم مرگ فوتبالیست 29 ساله در زمین فوتبال در لیگ برتر عمان / فیلم آبیدال و همسرش به دلیل حمله به خیرا حمراوی مورد بازجویی پلیس قرار گرفتند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب و برترین های قرن برترین های قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد

عملکرد ضعیف ناپولی در این فصل با وجود تعویض مربی بهبود پیدا نکرد و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن مربی بزرگی بودند که بتواند آنها را بار دیگر به روز‌های خوب فصل گذشته برگرداند.

یکی از نام‌هایی که در چند هفته اخیر بار‌ها و بار‌ها در کنار نام این باشگاه به گوش رسید، آنتونیو کونته بود. این مربی ایتالیایی پس از قطع همکاری با تاتنهام در بهار سال گذشته هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در این مدت مشغول استراحت بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که او بار دیگر قصد دارد به دنیای مربیگری برگردد و رسانه‌های ایتالیایی مانند خبر داده‌اند که مذاکرات از چند هفته قبل آغاز شده است و دو طرف بالاخره برای امضای قرارداد با یکدیگر به نتیجه رسیده‌اند

گفته می‌شود که کونته قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه ۶.۵ میلیون یورو با ناپولی امضا کرده و قرار است پس از پایان فصل جاری بلافاصله به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود و کارش را در شهر ناپل آغاز کند تا بتواند اردوی پیش فصل خوبی برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یکی از شروط مهم کونته برای امضای قرارداد با ناپولی این بوده است که اورلیو دی لورنتیس به صورت مستقیم در مسائل مربوط به ترکیب و تاکتیک تیم و به صورت کلی مسائل فوتبالی دخالت نداشته باشد و رییس این باشگاه هم این شرط را پذیرفته است. 

منبع: ورزش سه

tags # ناپولی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم