Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین اسدی پور در خصوص تغییر و تحول ایجاد شده در کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، اظهار داشت: در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول، کادرفنی تیم بنا به صلاحدید و تصمیمی که مدیریت باشگاه داشت، تغییر پیدا کرد و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید رهبری تیم را بر عهده گرفت.

مدیرعامل باشگاه خیبر تصریح کرد: با درایت مسعود عبدی (مالک باشگاه)، طی توافقات و تفاهم نامه‌ای با محسن عاشوری و کادرفنی‌اش، خوشبختانه مبلغ توافقی پرداخته شد و عملاً تسویه حساب با کادر فنی قبلی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه مسعود عبدی بر ایفای تعهدات بین باشگاه و کادر فنی جای قدردانی دارد. خوشبختانه می‌توانیم اعلام کنیم که جزو نادر باشگاه‌هایی هستیم که به این صورت با همه عزیزان همکار برخورد می‌کند.

اسدی پور با اشاره به مطرح شدن مسائل قومیتی در فوتبال، عنوان کرد: ورزش فوتبال فرصتی است برای همدلی و همراهی اقوام مختلف است که می‌توانیم از آن به عنوان یک برند برای وحدت ملی استفاده کنیم. متاسفانه بنا به دلایل حاشیه ای و شاید غیر اخلاقی برخی اوقات شاهدیم بعضی از باشگاه‌ها به کارهای غیر اخلاقی و ایجاد حساسیت بین اقوام روی می‌آورند که می‌تواند در آینده مشکل آفرین باشد.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه خیبر، افزود: یکی از مصادیقی که می‌توان برای این موضوع مثال زد مصاحبه های قبل از دیدار خیبر خرم آباد با تیم ملوان بندر انزلی است. لازم می دانیم از مهمان‌نوازی هواداران این تیم و مسئولین باشگاه و بازیکنان در زمان میزبانی تقدیر و تشکر کنیم ولی متاسفانه بنا به دلایلی اگر مسئولین به صورت غیر اخلاقی قبل از شروع بازی رسمی اقدام به مصاحبه و به قومیت داور اشاره کنند درست نیست. قطعاً در مباحثی که انتظار داریم به فوتبال لطمه می‌زند. از مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیر تیم و تمام افرادی که سکاندار تیم‌ها هستند انتظار داریم با حساسیت بیشتری موضوعات را پیگیری کنند. در مصاحبه ها خیلی مسائل قومیتی را داخل فوتبال نکنیم تا شادابی و نشاط این ورزش برای همه هواداران حفظ شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدعباسی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران اظهار داشت: ما پله به پله بالا آمدیم و قدرت خود را به حریفان نشان دادیم. ما دو سال قبل با اینکه خیلی از تیم ها را با اختلاف شکست د ادیم اما مردم از ما انتظار قهرمانی داشتند و من به شخصه بسیار ناراحت بودم. خیلی از بازیکنان تیم ملی نسبت به گذشته عوض شده اند و این تورنمنت اولین تجربه آنها بود.

او ادامه داد: در جام ملت های امسال، بازی ها را سخت آغاز کردیم اما در فینال قدرت خودمان را به آسیا نشان دادیم، تایلند در بازی فینال و در مقابل ۱۲ هزار هواداری که داشت نتوانست برابر ما حرفی برای گفتن داشته باشد از مردم ایران بابت انرژی که به ما دادند واقعا تشکر می کنم و کاپ قهرمانی از آن آنها است.

احمدعباسی در رابطه با کسب دو جایزه (بهترین گلزن و بهترین بازیکن) جام ملت های آسیا گفت: تمام بازیکنان ایران لیاقت دریافت بهترین بازیکن را داشتند ما مکمل هم بودیم و کسب جایزه های فردی برای من اهمیت زیادی ندارد.

او درباره خواسته اهالی فوتسال از مسئولان گفت: مدیران فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر تکلیف قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی را مشخص کنند. ما ۳ ماه دیگر باید در رقابت های جام جهانی حضور داشته باشیم و نیازمند حمایت های بیشتری نسبت به جام ملت های آسیا داریم. جام جهانی رویدادی است که باید با آمادگی ۱۰۰ درصدی در آن حضور پیدا کنیم.

او در خصوص دریافت پاداش برای قهرمانی در آسیا خاطر نشان کرد: فعلا به ما گفته اند که در آینده پاداش ها پرداخت خواهد شدو باید ببینیم که آینده چه زمانی خواهد بود.

احمدعباسی در خصوص اشک هایی که در هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا می ریخت، گفت: اشک های من به خاطر خانواده ام بود، چون این عزیزان از نزدیک دیده اند که در این ۱۲، ۱۳ سال چه سختی هایی کشیده ام و فقط برای آنها خوشحال بودم. من فردا عازم اسپانیا هستم و پس از آن اندکی استراحت خواهم کرد و در ادامه باید به اردوی تیم ملی اضافه شویم.

کد خبر 6092390 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی