Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر شهرستان روانسر برای جست‌وجوی ۲۲ کوهنورد در کوه شاهو و نجات آنان خبر داد. - اخبار استانها -

فرزین معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: عصر امروز گزارشی مبنی بر گم‌ شدن 22 کوهنورد در ارتفاعات کوه شاهو در شهرستان روانسر به مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: پس از دریافت گزارشی مفقودی کوهنوردان دو تیم عملیاتی 5 نفره جمعیت هلال احمر روانسر به محل حادثه اعزام و یک تیم پشتیبانی نیز در مرکز اداری شعبه به صورت آماده‌باش حضور یافتند.

جسد جوان کوهنورد پس از 3 روز جست و جو در طارم پیدا شدآخرین وضعیت کوهنوردان گرفتار شده در ارتفاع 4 هزار متر دنا‌رئیس فدراسیون کوهنوردی: رشته کوهنوردی ساماندهی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی شهرستان روانسر پس از 4 ساعت جست‌وجو کوهنوردهای مفقود شده را پیدا کردند بیان کرد: پس از دسترسی همه اعضای گروه به محل امن، آنها به پایگاه امداد و نجات شهید چمران منتقل شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کوهنوردی استانداری کرمانشاه کوهنوردی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه