Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از «السبق برس»؛ عربستان به ۳ دیپلمات ایرانی ویزا داده تا به این کشور سفر و فعالیت خود را شروع کنند.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده است که عربستان به ۳ دیپلمات ایرانی ویزا داده است تا در شهر جده مستقر شوند و کار خود را شروع کنند.

این خبرگزاری گزارش داده است که گفت‌وگو‌های بین ایران و عربستان با پیشرفت همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان امروز پنجشنبه پس از دیدار و گفت‌وگو با «فؤاد حسین» همتای عراقی در نشست خبری مشترک با وی گفته بود: «ما در دوره آینده مذاکرات تهران و ریاض در کشور عراق شرکت خواهیم کرد؛ من از مساعی دولت عراق برای کمک به رفع سوء تفاهمات و بازگشت روابط تهران و ریاض به حالت طبیعی تشکر می‌کنم.»

امیرعبداللهیان تصریح کرد: «مایلم تأکید کنم در آخرین دور مذاکرات مجموعه‌ای از پیشنهادات عملی و سازنده را به طرف سعودی ارائه کردیم. ان شاالله هیئت‌های دو کشور در آینده نزدیک در بغداد گردهم خواهند آمد و در خصوص عملیاتی کردن مرحله بعدی توافقات اقدام خواهد کرد.»

وزیر خارجه عراق هم گفت: «برای ما مهم است که مسئله روابط ایران با کشور‌های همسایه عراق را مورد بحث قرار دهیم. عراق نقش مهمی در حمایت از گفت‌وگو‌ها بین عربستان و ایران برگزار شد، داشت و امیدواریم دور پنجم مذاکرات بین ایران و عربستان برگزار شود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی روابط ایران و عربستان حسین امیرعبداللهیان ویزای عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

وی در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسؤول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسألت نمود.

لازم به ذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

کد خبر 6095122

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • روسیه در فروش نفت به هند از عربستان جلو زد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت