Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن امروز پنجشنبه اعلام کرد که وزارت دفاع و ریاست ستاد مشترک کل اقداماتی را اتخاذ خواهد کرد که زندگی کریمانه را برای خانواده‌های شهدا فراهم کند تا از فدارکاری‌های آن‌ها تشکر کرده باشد.

العاطفی گفت: «ما از جایگاه مسئولیت خود در وزارت دفاع به طرف‌های متجاوز می‌گوئیم که سرنوشت سیاهی در انتظار شماست و مرگ از هر طرف شما را احاطه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر دفاع یمن افزود: «آنچنان آتشی از سرزمین ما شما را فرا خواهد گرفت که از آتش آتشفشان‌ها بزرگتر باشد و تاج و تخت شما را به آتش بکشد.»

وی مقابله با متجاوزان را یک گزینه راهبردی توصیف کرد که انصرافی از آن وجود نخواهد داشت تا این‌که تجاوز علیه یمن پایان یابد، محاصره لغو شود، جنگجویان و مزدوران از خاک یمن خارج شوند و تمام سرزمین‌های کشور آزاد شوند.

«محمد الخبیتی» عضو شورای سیاسی انصارالله نیز در گفت‌وگو با با المیادین تأکید کرد: «تنش‌زایی طرف مقابل فرآیند پیروزی نظامی ما را تسریع می‌کند.»

محمد البخیتی گفت: «تنش‌زایی ائتلاف سعودی در راستای انتقام‌گیری پس از پیشروی‌های میدانی ارتش و کمیته‌های مردمی صورت می‌گیرد. عملیات ما در عمق خاک سعودی در تحقق هدف خود برای بازدارندگی دشمن موفق بوده است.»

عضو شورای سیاسی انصارالله افزود: «تنش‌زایی هنگام نزدیک شدن به پایان نبرد، یک امر قابل انتظار است؛ هر چند فایده‌ای برای متجاوزان نخواهد داشت و بلکه باعث می‌شود تا روند پیروزی نیرو‌های یمنی تسریع شود.»

وی ادامه داد: «جنگ علیه یمن، اساساً یک جنگ آمریکایی است و عربستان و امارات چیزی جز ابزار‌های آن نیستند. تجاوز به یمن همچنان به مصلحت آمریکاست، بنابراین ما با قدرت به مقابله خود با آن ادامه می‌دهیم. آمریکا هیچ تمایلی به بازگشت روابط میان کشور‌های خلیج فارس و محور مقاومت ندارد.»

البخیتی افزود: «اهداف نبرد ما از حالت دفاعی به حالت هجومی تغییر خواهد کرد تا تمام مناطق اشغالی آزاد شود. پیشروی در مأرب همچنان ادامه دارد و ما برای مقابله با تنش‌زایی‌های دشمن آمادگی داریم.»

ائتلاف سعودی عصر امروز در آخرین تنش‌زایی خود تهدید کرد که به انصارالله ۶ ساعت مهلت می‌دهد تا تسلیحات خود را از ورزشگاه «انقلاب» صنعا خارج کند که در غیر این صورت حمایت از این ورزشگاه به عنوان یک مکان غیرنظامی ملغی خواهد شد.

پس از این اقدام سعودی، انصارالله از نمایندگان سازمان ملل خواست تا در ورزشگاه انقلاب حاضر شده و ببینند که در این ورزشگاه هیچ سلاحی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر دفاع یمن جنگ یمن عربستان سعودی ائتلاف سعودی تحولات یمن تنش زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند بمب‌افکن راهبردی «توپولوف -۹۵» با قابلیت حمل کلاهک‌های اتمی، ۱۱ ساعت بر فراز آب‌های نزدیک آلاسکا و مرز آمریکا پرواز کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: که دو بمب افکن راهبردی روسیه بر فراز آب‌های بی طرف در دریای برینگ در نزدیکی ساحل غربی آلاسکا اقدام به گشت زنی هوایی کردند.

همچنین وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یک جنگنده سوخو نیز این بمب افکن‌ها را همراهی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ راهبردی است
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا