Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل منوچهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبارات از محل تبصره ۱۸ ملی و صندوق توسعه ملی بود که به متقاضیان و افراد جویای کار برای مشاغل بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت این میزان تسهیلات در راستای فعال سازی ۱۳ طرح نیمه فعال شهرستان سروآباد بود که در سال گذشته به تصویب رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد یادآور شد: طرح های نیمه فعال در شهرستان شامل ۶ طرح مرغداری و هفت طرح در بخش شیلات است که فعال کردن این بخش ها، اشتغالزایی خوبی را در شهرستان در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: شهرستان سروآباد در بحث کشاورزی، ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی دارد و سرمایه گذاری در این بخش به رونق و توسعه شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

منوچهری تاکید کرد: جهاد کشاورزی سروآباد در راستای حمایت از تولید و اشتغال در شهرستان از پروژه ها و طرح های مختلف حمایت خواهد کرد و به متقاضیان و جوانان تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

شهرستان سروآباد یکی از قطب های کشاورزی در استان کردستان است که انواع محصولات باغی از قبیل گردو، انار، گیلاس، هلو، انگور، انجیر و شلیل در این شهرستان کشت و برداشت می شود.

سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها صندوق توسعه ملی کردستان ایرنا سروآباد کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی کردستان ایرنا صندوق توسعه ملی کردستان ایرنا سروآباد کشاورزی شهرستان سروآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد