Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «بی‌همه چیز» گفت: دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا این شوق همیشگی کمتر شده اما مطمئنم امسال با وجود واکسیناسیون شوق به جشنواره باز خواهد گشت. 

فرید سجادی حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «بی همه چیز» گفت: همواره سعی می‌کنم نقشی متفاوت بازی کنم، هر گاه هم نقشی به نقش قبلی شبیه باشد با نظر کارگردان سعی می کنم سویه های متفاوتی از کار را ارائه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت نقشم در بی همه چیز را دوست دارم و در کل از حضور کنار محسن قرایی و سایر بازیگران و عوامل لذت بردم. 

وی در همین راستا ادامه داد: از یک سو فیلمنامه خوب فیلم سینمایی «بی همه چیز» و از سویی تیم بسیار حرفه ای آن باعث می شوند که شما به عنوان بازیگر از حضور در چنین پروژه ای لذت ببرید، برای من هم همینطور بود، به واقع که وقتی در یک اثر سینمایی این دقت در ساخت رعایت می شود، بازیگر احساس می کند در اثری حرفه ای قرار گرفته و قرار است تا با نتیجه ای خوب همراه شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم سینمایی «بی همه چیز» در همین رابطه اظهار کرد: خوشبختانه این فیلم در دوره قبل جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و در اکثریت بخش‌ها رکورددار بود، تا آنجا که می‌دانم این اتفاق در اکران هم برای این فیلم افتاده و مخاطبان رضایت بسیاری از تماشای اثر دارند، به نظر من دلیل اصلی این رضایت جدی گرفتن اثر در تمامی بخش‌ها است، شما وقتی از هیچکدام از خواسته‌های خود در ساخت یک فیلم خوب کوتاه نیایید به محصولی همچون «بی همه چیز» می‌رسید.  

وی نسل جوان کارگردانان همچون «محسن قرایی» را خوش فکر خواند و افزود: کارگردانان جوان با خودشان زبان تازه ای را به سینما می آورند که جذاب است، البته که گاها باید به آنها فرصت آزمون خطا هم داد اما نگاه ریزبینانه آنها و مخصوصا آشنایی شان به سینمای روز جهان باعث می شود که از زبان خاصی در سینما بهره مند باشند.

بازیگر فیلم سینمایی «فروشنده» در همین رابطه اضافه کرد: کارگردانی قرایی هم در فیلم «بی همه چیز» بسیار توانمند شکل گرفت، وی می دانست که از فیلم چه می خواهد و همین عاملی بود تا اثر مسیر درستی را پیش برود. 

سجادی حسینی ادامه داد: سینمای امروز باید به جوانان سپرده شود، آنها ایده و خلاقیت دارند، سینمای ما برای اینکه در آینده خود سینمایی جهانی و خلاق ببیند از همین امروز باید به کشف استعدادهای جوان فیلمسازی بپردازد، خوشبختانه جشنواره فیلم فجر در سالهای گذشته نشان داده که همیشه کارگردانان کار اولی باعث شگفت زدی ما می‌شوند و همان کارگردان‌های کار اولی بعد از چند اثر به فیلمسازان بنام تبدیل می شوند. 

وی پیرامون برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: اهالی و طرفداران سینما همواره دلخوش به برگزاری جشنواره فیلم فجر هستند، این رویداد همیشه جذابیت خاص خود را دارد، همه با هم به تماشای تعداد زیادی از آثار می نشینیم که از میان آنها می توانیم به آثاری بی نظیر دست پیدا کنیم، دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا این شوق همیشگی کمتر شده اما مطمئنم امسال با وجود واکسیناسیون شوق به جشنواره باز خواهد گشت. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی بی همه چیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۷۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی